اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 02:35

مهمترین خبرها

خبرهای مهم

عمومی

عمومی (27)

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: فرایند ثبت نام مجمع انتخاباتی روسای ۹ هیات ورزشی استان به زودی آغاز می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: ۵۵۲ میلیارد ریال از اعتبارات مصوب سفر رییس جمهور به استان برای احداث و تکمیل طرح های ورزشی جذب شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به خراسان شمالی، زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی امام علی(ع) بجنورد را افتتاح کرد.

هیات بدمینتون خراسان شمالی در ۷۲ ساعت گذشته شاهد سونامی عزل و نصب ها در سرپرستی این هیات ورزشی بود.

دومین دوره مسابقات کورس اسبدوانی پاییزه رازوجرگلان در مجموعه سوارکاری تخته باغلق این شهرستان مرزی برگزار و با معرفی اسب‌های برتر پایان یافت.

نخستین دوره مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه در پیست سوارکاری باغلق از بخش مرکزی شهرستان مرزی رازوجرگلان خراسان شمالی آغاز شد.

مسابقه بین دو تیم فوتبال پیکان تهران و مس رفسنجان در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال را کمک داور شایسته بجنوردی پرچم می‌زند.

معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌شمالی گفت: ۶۲ طرح ورزشی در استان نیمه کاره است که تکمیل آنها بیش از چهار هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

استاندار خراسان شمالی با حضور در وزارت ورزش و جوانان با کیومرث هاشمی سرپرست این وزارتخانه دیدار و گفت‌وگو کرد.

سه طرح فرهنگی و آموزشی با حضور مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان و برخی مدیران دستگاه های اجرایی خراسان شمالی در بجنورد به بهره برداری رسید.

استاندار خراسان شمالی: تعامل مدیران دستگاه های اجرایی در مسیر تحول ورزش استان الزامی است

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: اداره ۱۰ هیات ورزشی از مجموع ۴۹ هیات ورزشی استان بر عهده کارکنان این اداره کل و یا دیگر دستگاه‌ها است.

معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: برگزاری مسابقات ورزشی با محوریت محلات نشاط اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

استاندار خراسان شمالی گفت :با استفاده از ظرفیت قانون و ارائه بسته های حمایتی برای آینده آنان حمایت های لازم را از ورزشکاران و قهرمانان ورزشی استان و پیگیری مطالبات آنان در سطوح ملی را خواهیم داشت.

عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره