اخبار برگریده
شنبه, 01 ارديبهشت 1403 05:31

یکشنبه, 17 مرداد 1400 ساعت 19:10
  • .

نیروهای نظامی آمریکا در جنوب یمن مستقر شدند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

همزمان با پیشروی های ارتش و کمیته های مردمی یمن در استان «البیضاء» نیروهای نظامی آمریکا در استان «لحج» واقع در جنوب یمن مستقر شدند.

به گزارش نسیم امروز به نقل از المسیره، شماری از نیروهای نظامی ایالات متحده آمریکا در استان «لحج» واقع در جنوب یمن مستقر شده‌اند. استقرار نیروهای نظامی آمریکا پس از آن صورت می‌گیرد که مقاومت یمن پیشروی‌های گسترده‌ای را در البیضاء محقق ساخته است.

بر اساس این گزارش،، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در هفته‌های گذشته عملیات وسیعی را علیه مواضع تروریست‌های القاعده در استان البیضاء انجام داده‌اند و بسیاری از تروریست‌ها فرار کرده و خود را به استان لحج رسانده‌اند. از همین روی، استقرار نیروهای آمریکایی در این استان برای حمایت از تروریست‌ها صورت می‌گیرد.

پیشتر، «محمد ناصر العاطفی» وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن در جریان دیدار با «بن حبتور» نخست وزیر دولت نجات ملی، پیروزی‌های مقاومت در عملیات «النصر المبین» را تبریک گفت.

وی در جریان دیدار با نخست وزیر دولت نجات ملی یمن از حمایت‌های وی از ارتش و کمیته‌های مردمی یمن قدردانی و بر لزوم تداوم این حمایت‌ها و پشتیبانی‌ها تأکید کرد.

وزیر دفاع یمن در ادامه سخنان خود در دیدار با نخست وزیر دولت نجات ملی تصریح کرد: نیروهای مسلح و کمیته‌های مردمی در صورت ادامه تجاوز و محاصره توسط ائتلاف سعودی، همچنان غافلگیری‌های متعددی برای متجاوزان خواهند داشت.

این اظهارات در حالی است که عربستان سعودی همزمان با پیشروی‌های مقاومت در جبهه‌های مختلف به ویژه در البیضاء، حملات خود به مناطق مسکونی را بیش از پیش تشدید کرده است.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره