اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 15:17

جمعه, 14 شهریور 1399 ساعت 15:22
  • .

معلمان افسران سپاه پیشرفت کشور هستند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: معلمان افسران سپاه پیشرفت کشور هستند.

به گزارش نسیم امروز، حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه، بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی پیش از شروع ماه محرم تأکید بر انتخاب بین سلامت و دیانت داشتند اما ملت ما با شکوه بیشتر از سال‌های گذشته به عزاداری پرداختند و نمره قابل قبولی در برگزاری مراسم‌های محرم به دست آوردند.

یعقوبی تصریح کرد: ملت ایران بصیرت انقلابی خود را در ماه محرم به دنیا نشان دادند و مانند همیشه نقشه‌های دشمنان نظام را خنثی کردند.

وی با اشاره به اینکه بازگشایی مدارس در شرایط سختی انجام می‌شود، اظهار کرد: آموزش و پرورش کار سختی را در بازگشایی مدارس انجام می‌دهد اما با استفاده از تجربیات گذشته و پیشرفتی که در حوزه آموزشی وجود دارد می‌توانند موفق عمل کنند.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش باید موضوع عدم اجرای مناسب سند تحول را جدی بگیرد که ۹ سال است مطرح شده و به درستی اجرا نشده است.

یعقوبی بیان کرد: جذب معلم‌ها باید با حساب و کتاب باشد و برای جذب معلمان فیلترهای لازم به درستی رعایت شود که این مسئله بسیار مهم است.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه فرهنگیان گلوگاهی است که باید به درستی مدیریت شود، اظهار کرد: اگر دانشگاه فرهنگیان به درستی مدیریت شود معلمان خوش فکری وارد مدارس می‌شوند که انقلابی در حوزه آموزش کشور رخ می‌دهد.

امام جمعه بجنورد با تأکید براینکه سطح مدارس دولتی نباید پایین باشد، تصریح کرد: باید کیفیت آموزش در مدارس دولتی بالا باشد تا عدالت آموزشی به خوبی رعایت شود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره