اخبار برگریده
جمعه, 31 فروردين 1403 21:25

شنبه, 22 شهریور 1399 ساعت 09:27
  • .

اتحاد گروه‌های فلسطینی نقطه عطفی در مبارزه با اسرائیل است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نمابنده واب غفبه دذ خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت:  اتحاد گروه‌های مقاومت فلسطینی نقطه عطفی در روند مبارزه با رژیم صهیونیستی است.

به گزارش نسیم امروز، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: دیدار سیدحسن نصرالله و اسماعیل هنیه به منظور تشکیل جبهه واحد مقاومت علیه استکبار و صهیونیست‌ها و همچنین اتحاد گروه‌های مقاومت فلسطینی نقطه عطفی در روند مبارزه با رژیم صهیونیستی است.

حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های مجازی نماز جمعه این هفته بجنورد مرکز استان خراسان شمالی گفت: اتحاد و یکپارچگی گروه های فلسطینی موجب این رژیم غاصب شده، زیراکه این جبهه متحد دستاوردهای بزرگی در پی خواهد داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در عکس العمل به اهانت روزنامه فرانسوی به پیامبر اسلام اظهار داشت: رهبری گفتند که با این اقدام و کینه شرارت بار دستگاه های سیاسی و فرهنگی دنیای غرب با اسلام و جامعه مسلمانان آشکار شد.

وی افزود: قرآن سوزی و جسارت به پیامبر اکرم (ص) نشانه کینه استکبار از اسلام است زیراکه با طنن آنها پر از کینه نسبت به مسلمانان است.

وی با بیان اینکه اسلام قدرت و مدیریت خود را نشان داده و تمدن سازی و انسان سازی کرده است، گفت: از این‌رو دنیای استکبار این اسلام را رقیب خود می داند و در پی تضعیف آنان است، نظام اسلامی با قدرت و عزت به مسیر پر افتخار خود ادامه می‌دهد.

حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی در ادامه افزود: انسان های بزرگ و موفق و مسلط بر خود و زبان خود کسانی هستند که تهدیدهای زندگی را به فرصت تبدیل کرده و از آن بهره کافی در مسیر دینداری گرفته و به مردم هم بهره می رساند.

وی افزود: یکی از کسانی که در کربلا تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد و توانست پیام عاشورا را ماندگار سازی کند امام سجاد(ع) است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی اظهار داشت: این امام همام بعد از عاشورا صحیفه سجادیه در قالب دعا نوشت و این گونه اسلام ناب را ارائه و تبیین کرد و با توجه به این که زیر نظر بنی امیه و تحت فشار بود با این اقدام و در چنین شرایطی فرهنگ عمیق و جمیلی را پایه گذاری و معارف بلند قرآنی را در قالب دعا برای امت اسلام ذخیره‌سازی کرد و گنجینه ای به نام صحیفه سجادیه را در اختیار ما گذاشت./ ایرنا

آخرین ویرایش در شنبه, 22 شهریور 1399 ساعت 09:27
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره