اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 01:51

پنج شنبه, 20 آذر 1399 ساعت 08:53
  • .

وحدت و همدلی اقوام مختلف در استان خراسان شمالی مثال زدنی است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در بجنورد گفت: وحدت و همدلی اقوام مختلف در استان خراسان شمالی مثال زدنی است که باید از آن به خوبی صیانت شود.

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد حاج علی اکبری در جلسه شورای اداری استان و در مراسم تکریم و معارفه امام جمعه بجنورد و نماینده ولی فقیه، گفت: نمایندگی ولی فقیه و امام جمعه مرکز استان ظرفیت بسیار ارجمند و بزرگ برای اعتلای فرهنگ دینی و انقلابی منطقه است.

وی با بیان اینکه نماینده ولی فقیه هم هدایت دینی را از سوی مقام معظم رهبری در منطقه برعهده دارد و هم پشتوانه بزرگ برای مسئولان استان برای پیشبرد سیاست های آنان است، افزود: همچنین ناظری امین برای حرکت در مسیر انقلاب اسلامی با سرعت بالا است.

وی با بیان اینکه در اقشار مختلف مردم و مسئولان استان خراسان شمالی روحیه قدرشناسی نسبت به جایگاه نماینده ولی فقیه در استان وجود دارد، گفت: حجت الاسلام نوری صلاحیت علمی و عملی برای انجام مسئولیت خود دارند.

حجت الاسلام حاج علی اکبری با اشاره به سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به خراسان شمالی، افزود: این سفر نقطه عطفی برای استان بود و دستاورد معنوی سفر ایشان به خراسان شمالی برای کل کشور مثال زدنی است.

وی اشاره داشت: مسئله تمدن اسلامی برای نخستین بار در جمع جوانان استان خراسان شمالی مطرح شد که نشان دهنده ظرفیت بالای استان برای طرح مسائل اساسی و بنیادین است.

حجت الاسلام حاج علی اکبری افزود: بیان مسئله آموزش فلسفه به کودکان، مسجد و جوانان، ارتباط مسجد با بسیج و کانون های فرهنگی از سوی مقام معظم رهبری در سفر به خراسان شمالی یکی از منابع اصلی برای پیدا کردن کلید حقیقی در راستای اعتلا است.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره