چاپ کردن این صفحه .
چهارشنبه, 06 مهر 1401 ساعت 08:18
  • .

بانوان همواره انقلاب اسلامی را همراهی کرده اند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مسئول قرارگاه صاحب‌الامر خراسان شمالی گفت: بانوان همواره انقلاب اسلامی را همراهی کرده و گام های استواری برداشته اند.

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام سید محمد افشین فر در تجمع دختران سوگوار امام مهربانی که در میدان شهید بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی با همراهی بانوان گام های استواری برداشته و از این پس نیز ادامه دارد.

مسئول قرارگاه صاحب الامر خراسان شمالی ادامه داد: مسیر انقلاب اسلامی صعودی است هرچند در این بین یقیناً فراز و نشیب هایی وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه بانوی مبارز در خط ولایت، یک جا نشین و آرام نیست، افزود: حضرت معصومه برای امام زمان خود حرکت کرد و با این اقدام ایشان را مورد تایید قرار داد.

حجت الاسلام افشین فر حاضر نبودن مردم را مشکل اساسی ائمه دانست و گفت: در انقلاب اسلامی مردم در صحنه حاضر هستند زیرا اگر مردم نبودند و بصیرت به خرج نمی دادند کارها پیش نمی رفت.

مسئول قرارگاه صاحب الامر خراسان شمالی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی یک جلوه جدید به جهان ارائه داد، بیان کرد: مردم ایران نشان دادند زمان شناس بوده و شایستگی پرچم داری دنیا را دارند.

وی امام شناسی و دشمن شناسی را دو رکن بصیرت عنوان کرد و ادامه داد: اگر جامعه ای رهبری باایمان، مخلص و دین شناس و مردمی دشمن شناس داشته باشد، موفق و سربلند خواهد شد.

حجت الاسلام افشین فر خط نفاق را ترویج بی حیایی در جامعه و حمایت از منکرات دانست و گفت: این اقدام آنها عجیب نیست زیرا در قرآن کریم به صراحت ویژگی منافقان را این مسئله عنوان کرده است.

وی در انتها تصریح کرد: مادران شهدا چند دهه ایستادگی کرده اند و اکنون نیز هر زمان به حضورشان نیاز است، در صف اول مبارزه قرار دارند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn