چاپ کردن این صفحه .
دوشنبه, 30 مرداد 1402 ساعت 08:12
  • ,

5هزار اثر به جشنواره «هنری عاشورا» ارسال شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: پنج هزار و ۲۱۱ اثر توسط ۳۶۲ هنرمند به دبیرخانه نخستین سوگواره ملی «هنری عاشورا» به میزبانی بجنورد ارسال شد.

به گزارش نسیم امروز، تقی صادقی اظهار کرد: از این تعداد؛ ۴۸ اثر در بخش تک عکس و ۹ مجموعه عکس از ۴۵ عکاس به مرحله نمایشگاهی این سوگواره راه یافتند.

وی تصریح کرد: در بخش تک عکس؛ ناصر محمدی از زنجان، مریم آل مومن دهکردی از چهارمحال بختیاری، رضا جوانشیر و مینا نوعی از آذربایجان غربی، علی عباسی و هاشم عرفان منش از استان فارس، مرتضی صالحی از اصفهان، پرویز قلیزاده و محمد رضا بهمرام از آذربایجان شرقی، یوسف قاسمی، زهره لک و علیرضا عطاریانی از تهران، پژمان مولایی و علی محمدی از خوزستان، هادی دهقان پور و امیر مهدی اسدی، سید علی حسینی فر، مجتبی گیتی نژاد و امیر عنایتی از خراسان رضوی، صادق هدایتی، محسن عصمتی و امیر حسین میرابی مقدم از خراسان شمالی، جابر غلامی، علی اصغر یوسفی، علی کریمی، یاسر محمد خانی و سعید رضا مقصودی از استان مرکزی، علی حسن زاده و علی ابک از سمنان برگزیده شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی تصریح کرد: همچنین در بخش ۲ عکس؛ پویا بیات از زنجان، سمانه شیرازی از مازندران، احمد تاجی از چهارمحال بختیاری برگزیده شدند.

وی خاطرنشان کرد: در بخش سه عکس علی اصغر فیض اللهی ازکردستان، امین رحمانی و علیرضا رحمانی از قزوین برگزیده بخش نمایشگاهی این جشنواره ملی شدند.

صادقی تصریح کرد: در بخش مجموعه عکس؛ پرویز گلی زاده با یک مجموعه عکس از آذربایجان شرقی ، مریم آل مومن دهکردی با یک مجموعه عکس از چهارمحال بختیاری، ساسان جواد نیا با یک مجموعه عکس از گیلان، سامان خدا یاری با یک مجموعه عکس از کردستان و امیر حسین کمالی از اصفهان با ۲ مجموعه عکس، مرتضی امین الرعایی با ۲ مجموعه عکس از خراسان رضوی به بخش نمایشگاهی سوگواره ملی هنری عاشورا در خراسان شمالی راه یافتند.

وی تصریح کرد: سیدعباس میرهاشمی، حمید سبحانی، سعید فرجی، محسن کابلی و احسان کمالی داوری آثار بخش عکس و پیمان حمیدی پور دبیری بخش عکس نخستین سوگواره ملی هنری عاشورا در خراسان شمالی را بر عهده دارند.

سوگواره ملی هنری عاشورا به میزبانی خراسان شمالی در ۲ بخش رقابتی (انفرادی و گروهی) و آموزشی در تاریخ ۱۵ تا ۲۰ شهریورماه سالجاری برگزار می شود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn