اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 11:46

دوشنبه, 10 شهریور 1399 ساعت 08:39

گل های قالی و کت شلوار مدیریتی!

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

وحید حاج سعیدی

یک طنز نویس رسانه در یادداشتی نوشت: برخی مدیران این مملکت مثل گل های قالی اند! نه انتظار باران دارند و نه دلهره چیده شدن... اینان دائمی اند!

به گزارش نسیم امروز ، وحید حاج سعیدی در این یادداشت آورده است:

این روزهای آبکی و کم چرب که دنیا حتی به کبوتر هایش پشت کرده و کرونا باعث شده همه چیز نیم بند و عسلی برگزار شود، خدا را شکر بازار کت شلوار فروشان و مانتو فروشان حسابی سکه است و در این رکود اقتصادی بی سابقه فروش بالایی دارند! البته گمان نکنید مجالس عقد و عروسی و ختنه سوران و ... برگزار می شود نه خیر این طور نیست... حقیقت امر عده ای از دوستان در حال گرم کردن هستند و برای تصدی پست های کلیدی و مدیریتی خیز برداشته اند و حتی تعدادی از آنان پا را فراتر گذاشته و لیست کم کسری واحد مد نظر و پرسنل و خدمتگزار و ... را نیز تکمیل کرده اند!

حتماً در جریان هستید که در دوران تبلیغات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی، هر کس که یک جلسه تبلیغاتی در منزلش برگزار کرده یا چهار تا پوستر و بنر، روی دار و درخت چسبانده است، یا در معیت کاندیدای پیروز چهار تا مجلس ختم و عزا شرکت کرده است، امروز به کمتر از پست مدیریت راضی نیست و انتظار دارد چند تا پست کلیدی را به ایشان تعارف کنند تا مشارالیه از بین آنها مثل زرد آلوهای درشت باغات میقان یا توت فرنگی های آبدار شفیع آباد، یک پست دهن پر کن را دست چین کند تا منشاء برکات و خیرات در جامعه شود و فرودستان جامعه از فیوضاتش بهره مند شوند!

اما زهی خیال باطل ... چرا که برخی مدیران این مملکت مثل گل های قالی اند! نه انتظار باران دارند و نه دلهره چیده شدن... اینان دائمی اند!

در حقیقت آن زمانی که مشاوران، کارشناسان، روان شناسان ، مربیان مهد کودک و معلمان مدارس و ... دست و پا می زدند که «مهارت نه گفتن» را به بچه ها بیاموزند، این عزیزان « مهارت بله گفتن» را به خوبی فرا گرفتند! فلذا برایشان جناح، نماینده، آرمان های اصول گرایی یا اصلاح طلبی و ... توفیر نمی کند و همان بار اول قبل از چیدن گل و گلاب گیری و اذن و اجازه از بزرگتر ها و ... ، «بله » را می گویند و خلاص! در حقیقت این بزرگواران روی حقوق و پاداش های نجومی و حتی غیر نجومی حساب باز کرده اند و قرار نیست با عوض شدن نماینده ، سبک زندگی شان عوض شود!

فلذا توصیه می شود دوستانی که با وصف و شور وصف ناشدنی، در حال خرید مانتو و کت و شلوار مدیریتی هستند، دقت کنند محصولات و منسوجاتی را خریداری کنند که قابل استفاده در مجالس شادی و تفریح هم باشد ؛ تا اگر دست شان کوتاه و خرما بر نخیل ماند و همان کارمند رده پائین ماندند، لااقل البسه خریداری شده روی دست شان نماند! از ما گفتن بود...

آخرین ویرایش در دوشنبه, 10 شهریور 1399 ساعت 08:39
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره