اخبار برگریده
جمعه, 28 ارديبهشت 1403 10:35

دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403 ساعت 16:43
  • .

بازدید نماینده منتخب مردم استان از نمایشگاه بین‌المللی اکسپو ۲۰۲۴

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نماینده منتخب 6 شهرستان خراسان شمالی به همراه استاندار خراسان شمالی، از غرفه واحد صنعتی گلچین فوم خراسان در نمایشگاه بین‌المللی اکسپو ۲۰۲۴ بازدید کردند.

به گزارش نسیم امروز، محمد مهدی شهریاری با اشاره به فعال بودن شرکت گلچین فوم خراسان در حوزه صادرات، بر برنامه‌ریزی و رفع موانع جهت تولید حداکثر ظرفیت تولیدکنندگان استان تأکید کرد.

وی حضور تولیدکنندگان در این نمایشگاه را فرصتی برای معرفی محصولات و پتانسیل‌های خود به سایر کشورها دانست و خواستار استفاده از این فرصت برای صادرات محصولات شد.

محمد رضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی در حاشیه این بازدید، از ایجاد ناحیه صنعتی اختصاصی خبر داد که پس از بررسی در شورای برنامه‌ریزی استان مصوب خواهد شد.

وی حضور تولیدکنندگان در نمایشگاه‌های بین‌المللی مانند اکسپو ۲۰۲۴ را فرصتی ارزشمند برای معرفی محصولات و پتانسیل‌های خود به بازارهای جهانی دانست و گفت: انتظار می‌رود با حمایت مسئولان و حضور فعال‌تر تولیدکنندگان، شاهد افزایش صادرات محصولات ایرانی باشیم.

استاندار خراسان شمالی بر ضرورت حمایت مسئولان از تولید داخلی و صادرات غیرنفتی، تسهیل تولید و رفع موانع برای تولیدکنندگان، توانمندسازی تولیدکنندگان برای حضور در بازارهای جهانی و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای صادرات محصولات تأکید کرد.

آخرین ویرایش در سه شنبه, 11 ارديبهشت 1403 ساعت 00:05
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره