اخبار برگریده
یکشنبه, 27 خرداد 1403 09:17

چهارشنبه, 02 خرداد 1403 ساعت 08:45
  • .

آیت الله رییسی خود را برای حفظ ارزش‌ها وقف کرد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: آیت الله سید ابراهیم رییسی خود را برای حفظ ارزش‌های اسلامی و حمایت از محرومان وقف کرده بود.

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری شامگاه سه شنبه در مراسم سوگواری شهدای خدمت در مسجد اهل سنت بجنورد، اظهار کرد: آیت الله رییسی از شخصیت های برجسته ای بود که همواره دغدغه حفظ ارزش های اسلامی و کمک به محرومان را داشتند و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

وی افزود: ایشان برای مصالح جهان اسلام به ویژه مردم غزه و محور مقاومت هر آنچه در توان داشتند به کار گرفتند.

حجت الاسلام نوری خاطرنشان کرد: حمایت های نظام جمهوری اسلامی و دیپلماسی هوشمندانه آیت الله رییسی موجب سربلندی مردم غزه در برابر رژیم صهیونیستی شد.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه مردمداری از ویژگی های اصلی شهید خدمت بود، گفت:آیت الله رئیسی گره‌گشایی از مشکلات مردم را در اولویت کاری خود قرار داده بود و خستگی برای او معنایی نداشت.

وی تصریح کرد: آیت الله رئیسی در همه استان ها شخصا حضور می یافت و از نزدیک با مردم گفت و گو می کرد تا در جریان مشکلات آنها قرار گیرد.

بالگرد حامل آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد که در این حادثه رئیس جمهور و همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شدند.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

خراسان شمالی با ۱۰ شهرستان یک میلیون نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد از آن در نواحی روستایی سکونت دارند. / ایرنا

آخرین ویرایش در چهارشنبه, 02 خرداد 1403 ساعت 12:16
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره