اخبار برگریده
دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403 23:11

دوشنبه, 02 خرداد 1401 ساعت 15:14
  • .

سومین پویش ملی «خیام خوانی» در خراسان شمالی برگزار می شود

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: سومین پویش ملی «خیام خوانی» با هدف آشنایی و بزرگداشت مفاخر فرهنگی ایران اسلامی در خراسان شمالی برگزار می شود.

به گزارش نسیم امروز، تقی صادقی با اعلام این خبر افزود: سومین پویش ملی «خیام خوانی» در بخش های «خیام خوانی»، سرایش رباعی، «خوشویسی رباعیات خیام» و بخش ویژه با موضوع غدیر خم برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به شرایط شرکت در این پویش اظهار کرد: در بخش «شعر خوانی» ، یک ویدیوی حداکثر 2 دقیقه ای به صورت افقی از خوانش اشعار، بخش «خیام خوانی» در 2 گروه سنی زیر 15 سال و بالای 15 سال ، در بخش «سرایش رباعی» هر فرد حداقل 5 و حداکثر 8 رباعی، در قالب فایل word، در بخش «ویژه رباعی» با موضوع غدیر و مدح و منقبت حضرت علی (ع) و در بخش «خوشنویسی» آثار باید با رزولیشن 400 و در ابعاد 50*70 با فرمت jpeg به دبیرخانه پویش ارسال کنند.

صادقی با بیان اینکه علاقمندان می توانند برای شرکت در این پویش ملی آثار خود را تا 15 تیرماه 1401 به شماره 09940685033 ارسال کنند، تصریح کرد: اختتامیه و معرفی و تجلیل از نفرات برتر این پویش 27 تیرماه سال جاری و همزمان با غدیر خم برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ سومین پویش ملی «خیام خوانی» به همت معاونت امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان، با همکاری موسسه فرهنگی و هنری امتداد فرهنگ اردیبهشت بجنورد برگزار می شود.

خبر: مینا اسعدی 

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره