اخبار برگریده
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 13:17

جمعه, 09 تیر 1402 ساعت 14:22
  • .

تاج: حضور بانوان در ورزشگاه‌ها به تصویب شورای امنیت رسیده است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: ورود بانوان را خواهیم داشت، شورای امنیت ملی این موضوع را تصویب کرده و کارگروهی برای آن تعیین شده است.

به گزارش نسیم امروز به نقل از ایرنا، مهدی تاج با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در راستای ارتقای سطح فنی فوتبال ایران از امضای تفاهم‌نامه با کشورهای عراق و عربستان خبر داد.

وی تصریح کرد: تفاهم نامه‌ای را با عراق امضا کرده‌ایم که به نفع ما خواهد بود و با این شرایط می‌توانیم اردوهای بیشتری را در آن کشور برگزار کنیم، همچنین آنها نیز در کرمانشاه و خوزستان حضور پیدا خواهند کرد و این موضوع می‌تواند طبعات خوبی به همراه داشته باشد.

او در مورد همکاری با کشور عربستان هم یادآور شد: در حال امضای تفاهم نامه مهمی با عربستان هستیم چراکه فوتبال ایران و عربستان دو قدرت فوتبالی آسیا بوده و این همکاری می‌تواند فواید بسیاری را برای دو کشور داشته باشد.

تاج درباره باشگاه‌های فوتبال و شقف قرارداد هم گفت: اگر این کار اجرایی نمی‌شد مجبور بودیم تا سال آینده اعلام ورشکستگی کنیم و بگوییم همه باشگاه‌ها زیان‌آور هستند و هدف ما این است شرایط را ساماندهی کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد حضور بانوان در ورزشگاه‌ها تاکید کرد: ورود بانوان را خواهیم داشت، شورای امنیت ملی این موضوع را تصویب کرده و کارگروهی برای آن تعیین شده که تصمیم‌گیری درباره نحوه اجرای آن را بر عهده دارد. وزارت کشور، وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال و دو دستگاه اطلاعاتی برای چگونگی ورود بانوان برنامه‌ریزی می‌کنند و آمدن و نیامدن آنها دیگر مطرح نیست. در ورزشگاه‌هایی مثل گل‌گهر، سپاهان، ذوب‌آهن و غدیر اهواز که مناسب است بانوان حضور پیدا خواهند کرد و ورزشگاه آزادی هم باید برای این موضوع آماده شود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.





یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره