اخبار برگریده
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 13:10

دوشنبه, 28 اسفند 1402 ساعت 13:12
  • .

نتیجه انتخابات در سه حوزه خراسان شمالی تایید شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

شورای نگهبان نتیجه انتخابات مجلس شورای اسلامی در سه حوزه انتخابیه خراسان شمالی را تایید کرد.

به گزارش نسیم امروز، بر اساس اظهارات سخنگوی شورای نگهبان صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرهای بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم، اسفراین و بام و صفی آباد و شیروان در خراسان‌شمالی به تایید شورای نگهبان رسید.

وی همچنین از صحت انتخابات در حوزه انتخابی مشترک فاروج و قوچان نیز خبر داد.

در این دوره از انتخابات محمد مهدی شهریاری و سید محمد پاکمهر از حوزه انتخابیه بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم، محمد قوامی از حوزه انتخابیه اسفراین و بام صفی آباد و عباس قدرتی از حوزه انتخابیه شیروان به عنوان منتخبان مردم به مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در ۴۳۲ شعبه شهری و ۴۹۴ شعبه روستایی برگزار شد.

خراسان شمالی بدون احتساب شهرستان فاروج در این استان که با شهرستان قوچان در خراسان رضوی مشترکا یک کرسی نمایندگی در خانه ملت دارد، دارای چهار کرسی نمایندگی در حوزه انتخابیه بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان و گرمه و جاجرم، حوزه انتخابیه شیروان و حوزه انتخابیه اسفراین و بام و صفی آباد است.

خراسان شمالی با بیش از یک میلیون نفر جمعیت در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در مناطق روستایی سکونت دارند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
محتوای بیشتر در این بخش: « عباس قدرتی منتخب مردم شیروان شد

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.





یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره