اخبار برگریده
سه شنبه, 11 ارديبهشت 1403 01:49

جمعه, 24 فروردين 1403 ساعت 14:27
  • .

لازمه تحقق شعار سال شایسته‌گزینی است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

امام جمعه موقت بجنورد گفت: یکی از الزام‌های مهم برای تحقق شعار سال و رونق تولید، روی کار بودن مدیران توانمند، شایسته و کارآمد است.

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام رحیم مهدوی پور در خطبه های این هفته نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: شعار امسال به نام « جهش تولید با مشارکت مردم » نامگذاری شده است، هدف مقام معظم رهبری از تعیین شعار سال، جهت دادن سیاست اجرایی و عملکردی مسوولان و دولتمردان است و شعار سال به نوعی تکلیف اصلی و اساسی دولتمردان را مشخص می کند همچنین هدف دیگر، توجه دادن افکار عمومی به مسئله مهم کشور است.

خطیب جمعه بجنورد افزود: مسوولان و مردم مخاطب مقام معظم رهبری در تعیین شعار امسال هستند و باید همه همت داشته باشند تا مشکلات مربوط به رونق تولید حل شود.

وی خاطرنشان کرد: یک عامل مهم تحقق شعار سال و ایجاد جهش تولید، نحوه مدیریت و شایسته سالاری مدیران است، بدون مدیران شایسته و قوی نمی توان انتظار داشت لباس تحقق بر شعار سال پوشانده شود.

حجت الاسلام مهدوی پور با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب افزود: دولت های غربی در حادثه های ۶ ماهه گذشته و حادثه های غزه، با دست خود و با هزینه های خود ذات خبیثشان را به دنیا نشان دادند و به فرموده مقام معظم رهبری، از این تمدن غرب که بر پایه شرارت و عناد با معنویت بنا شده است، خیر نمی توان انتظار داشت.

وی افزود: جنایت ها علیه ایران در سوریه و حمله به کنسولگری ایران بی پاسخ نمی ماند، حمله به کنسولگری ایران به منزله حمله به خاک ایران است و صهیونیسم باید تنبیه شود و البته تنبیه خواهد شد.

امام جمعه موقت بجنورد با اشاره به شهادت اعضای خانواده دبیر کل حماس گفت: عامل اصلی جنایت های غزه دولت های غربی هستند و اسرائیل کاره ای نیست

وی در بخش دیگر سخنان خود از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس قدردانی کرد.

امام جمعه موقت بجنورد با اشاره به سالروز گرامیداشت روز ارتش گفت: همه کارها و همه چیز نیازمند امنیت است، در این کشور حافظان امنیت در تمام کارهای خیر شریک هستند.

وی با اشاره به سالروز تخریب قبور ائمه(ع) در قبرستان بقیع گفت: قبر ائمه (ع) قطعه ای از بهشت است و هر کسی این قبور را آباد کند و با آن انس بگیرد مثل این است که در کنار سلیمان داوود در ساخت بیت المقدس کمک کرده است.

آخرین ویرایش در شنبه, 25 فروردين 1403 ساعت 07:57
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره