اخبار برگریده
سه شنبه, 11 ارديبهشت 1403 01:01

چهارشنبه, 22 فروردين 1403 ساعت 09:26
  • .

نماز عید سعید فطر در بجنورد برگزار شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نماز عید سعید فطر به امامت حجت الاسلام رضا نوری نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد با حضور با شکوه روزه داران برگزار شد.

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری در خطبه های نماز عید فطر بجنورد خواستار رسیدگی به پروژه یکهزار واحد مسکونی برکت در بجنورد شد و گفت: این طرح با کندی پیش می رود و باید مشکلات مردم در این زمینه برطرف شود.

وی افزود: اقشار مختلف مردم برای خانه دار شدن در این پروژه ثبت نام کرده اند و آورده نیز داشته اند اما روند این طرح به کندی پیش می رود.

امام جمعه بجنورد بیان داشت: شهروندان برای خانه دارد شدن در این پروژه به زحمت واریزی داشته اند و توقف و یا روند کندی طرح موجب ناراحتی این قشر شده و باید مورد توجه بیشتر مسوولان مربوطه قرار گیرد.

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: این افراد برای خانه دار شدن هزینه کرده اند و اینک منتظر تحویل هستند و باید چاره ای اندیشید.

امام جمعه بجنورد از کندی روند طرح مسکن ملی فرهنگیان انتقاد کرد

رژیم صهیونیستی از وحدت مسلمانان به وحشت افتاده است

وی در ادامه افزود: رژیم کودک کش اسرائیل با جنایت های زیادی که انجام داده است بداند که پایان خوشی ندارد و چیزی به زوال این حکومت ظالم باقی نمانده است.

وی با بیان اینکه روز نابودی دشمنان فرا رسیده است افزود: مردم اسرائیل از ترس به پناهگاه ها می روند و این نشان از ضعف آنان است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنانش از حضور پرشور مردم این شهر در روز قدس تشکر کرد و افزود: حضور مردم در این آیین نسبت به سال های گذشته از افزایش چشمگیری برخوردار بود.

وی خاطرنشان کرد: مردم در این روز احساس تکلیف و مسوولیت کردند و با حضور خود اتحاد و وحدت را به دشمنان نشان دادند و ظلم و جنایت اسرائیل را محکوم کردند.

حجت الاسلام والمسلمین نوری با بیان اینکه عید فطر روز همدلی و وحدت میان مسلمانان است گفت: مومنان رو سفید هستند چرا که یک ماه مهمان خداوند بودند.

وی خاطرنشان کرد: آنان که در این ماه تقوا پیشه نکردند پشیمان خواهند شد.

امام جمعه بجنورد بر کمک به نیازمندان نیز تاکید کرد و گفت: از مردم مومن می خواهم که فطریه های خود را به پایگاه های جمع آوری فطریه تحویل دهند تا به اقشار نیازمند کمک شود.

آخرین ویرایش در چهارشنبه, 22 فروردين 1403 ساعت 10:57
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره