اخبار برگریده
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 16:45

شنبه, 12 اسفند 1402 ساعت 14:25
  • .

هادی قوامی منتخب مردم اسفراین در مجلس شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

هادی قوامی منتخب مردم اسفراین و بام و صفی آباد در انتخابات مجلس شد

فرماندار اسفراین گفت: «هادی قوامی» با کسب اکثریت آرای مردمی به عنوان نماینده حوزه انتخابیه اسفراین و بام و صفی آباد در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزیده شد.

به گزارش نسیم امروز به نقل از ایرنا، مسلم نوری اظهار کرد: «هادی قوامی» با کسب ۳۶ هزار و ۷۲ رای به خانه ملت راه یافت و پس از وی «امان الله حسین پور» با ۱۷ هزار و ۴۳ رای در رده بعدی قرار گرفت.

وی افزود: مجموع آرای ماخوذه در اسفراین و بام وصفی آباد ۶۳ هزار و ۴۴۴ مورد بود.

در این دوره از انتخابات ۳۳۰ هزار نفر از واجدان شرایط خراسان شمالی در انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری رای دادند.

براساس اعلام رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی ۱۲ نفر از نامزدها برای کسب تنها کرسی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اسفراین با هم رقابت کردند.

خراسان شمالی بدون احتساب شهرستان فاروج در این استان که با شهرستان قوچان در خراسان رضوی مشترکا یک کرسی نمایندگی در خانه ملت دارد، دارای چهار کرسی نمایندگی در حوزه انتخابیه بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم، حوزه انتخابیه شیروان و حوزه انتخابیه اسفراین و بام و صفی آباد است.

خراسان شمالی با ۱۰ شهرستان و بیش از یک میلیون نفر جمعیت در شمال شرق کشور واقع است که ۴۴ درصد از جمعیت آن در مناطق روستایی سکونت دارند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.





یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره