اخبار برگریده
دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403 23:12

جمعه, 17 فروردين 1403 ساعت 14:21
  • .

فلسطین با پیروزی انقلاب اسلامی قوت قلب گرفت

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

امام جمعه بجنورد گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران در فلسطین قوت قلب ایجاد کرد و موجب شد تا انتفاضه‌ها شکل گیرد.

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در خطبه های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: مبارزات مردم فلسطین از زمانی که رژیم جعلی ایجاد شد مراحل متعدد داشت اما با پیروزی انقلاب و تاکید رهبر معظم انقلاب بر مسلح شدن فلسطین برای مبارزه با رژیم غاصب، قوت قلب فلسطین افزایش یافت.

وی گفت: قدرت های استکبار دست به دست دادند تا رژیم جعلی اسرائیل ایجاد شود، بنیان گذار آن انگلیس بود و آمریکا از آن حمایت و یهودیان را در فلسطین ساکن کردند، مسوولیت ها را به یهودیان سپردند و از ۱۹۴۷ تا کنون آشکارا و علنی فلسطین را حذف و اسرائیل را جایگزین کردند.

امام جمعه بجنورد افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی، نظام ایران از مقاومت فلسطین حمایت کرد و مقام معظم رهبری تاکید کرده اند که فلسطین مسلح شود.

وی خاطرنشان کرد: طوفان الاقصی در غزه در ۶ ماه پیش ضربه نظامی، امنیتی و اطلاعاتی به استکبار بود، این حمله، ضربه ای بود در پاسخ به توطئه آمریکا و چند کشور بود که دست به دست داده و تصمیم گرفتند مردم غزه را بیرون و کل فلسطین را صاحب شوند.

وی تصریح کرد: زمانی که مبارزان در غزه متوجه توطئه بیرون راندن فلسطینیان از غزه را متوجه شدند، ضربه اول را زدند و اسرائیل که ادعا داشت در یک ماه در غزه به پیروزی می رسد، با گذشت ۶ ماه هنوز نتوانسته مسئله را خاتمه دهد و مردم را مجبور به تسلیم کند، البته در این مدت خانه ها، بیمارستان ها و شهر را تخریب و افراد زیادی را شهید کرده اما هنوز پیروزی از آن استکبار نشده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی خاطرنشان کرد: فرانسه و انگلیس داعش را ایجاد کردند که چهره اسلام را در جهان خشن، تروریسم و نازیبا جلوه دهند اما مقاومت غزه، اسلام و مسلمانان را عزیز کرد اکنون همه ملت ها حامی غزه هستند، راهپیمایی های زیاد در کشورهای مختلف در حمایت از غزه راه می افتد و صدای پیروزی مقاومت فلسطین شنیده می شود.

حجت الاسلام و المسلمین نوری گفت: آنان که ایران و فلسطین را منزوی می خواستند، اکنون خود منزوی شده اند، امروز اسرائیل منزوی است و جز اندکی از کشورها حامی ندارد.

وی افزود: یکی دیگر از دستاوردهای مقاوت غزه، ایجاد وحدت و همدلی در جبهه مقاومت است، پیش از این تنها ایران در مقابل استکبار بود اما اکنون جبهه مقاومت ایجاد شده و شکست ناپذیری آمریکا و اسرائیل زیر سوال رفته است.

وی با اشاره به صحبت های اخیر مقام معظم رهبری درباره حجاب و عفاف گفت: بی حجابی و بی عفتی یک چالش تحمیلی بر جامعه ما است، بی حجابی مربوط به فرهنگ ایران نیست بلکه غرب آن را به کشور ما تحمیل کرد، در زمان پهلوی بی حجابی به گونه ای بر جامعه ما تحمیل شد و در طول انقلاب هم غرب به وسیله رسانه و ماهواره و تبلیغ وسیع و گسترده تلاش کرد که بی حجابی ترویج یابد.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: عفت و حجاب یک قانون اسلامی و دینی است پس همه مکلف به تبیین و تبلیغ آن هستند، همانگونه که غرب در تبلیغ بی حجابی تلاش دارد، باید هجمه دشمن را پس بزنیم و در این باره همه آنان که تریبون دارند باید با چالش فرهنگی دشمن مقابله کنند.

آخرین ویرایش در شنبه, 18 فروردين 1403 ساعت 07:51
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره