اخبار برگریده
دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403 23:56

جمعه, 10 فروردين 1403 ساعت 14:21
  • .

استقرار حکومت جمهوری اسلامی با رای مردم بود

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: ۱۲ فروردین روز تجلی اراده مردم برای استقرار حاکمیت دینی و نفی هر گونه اندیشه غربی است.

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در آیین عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) دستور برگزاری همه پرسی را دادند و مردم با حضور حماسی خود به استقرار حکومت جمهوری اسلامی رای آری دادند.

وی افزود: برخی از افراد می خواستند، جمهوری دموکراتیک روی کار بیاید اما مردم خواهان استقرار حکومت جمهوری اسلامی و تبلور مردم سالاری دینی بودند.

حجت الاسلام نوری خاطرنشان کرد: ملت غیور ایران در روز ۱۲ فروردین با رای به حکومت دینی هر گونه اندیشه غربی را نفی کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: ۱۲ فروردین برای مردم ایران عیدی بزرگ است زیراکه در این روز بهترین سرنوشت برای مردم رقم خورد.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه امام علی(ع) الگوی بی نظیری برای مدیران است، گفت: خطبه های حضرت علی(ع) و کتاب نهج البلاغه سرشار از نکات آموزنده است که باید همه آنها را خوانده و به آن عمل کنیم.

وی افزود: هر بخشی از نهج البلاغه درس های فراوانی برای ما دارد به گونه ای که مسوولان باید مردمداری را از نامه های امام علی(ع) به مالک اشتر بیاموزند.

حجت الاسلام نوری با اشاره به اینکه امسال روز طبیعت با روز شهادت امام علی(ع) مصادف است، خاطرنشان کرد: گرچه مردم ما متدین هستند اما لازم است توصیه کنیم در این روز حرمت ها بیشتر حفظ شود و مردم سعی کنند بیشتر در مراسم های دینی شرکت کنند.

آخرین ویرایش در جمعه, 10 فروردين 1403 ساعت 21:52
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره