اخبار برگریده
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 10:28

جمعه, 03 فروردين 1403 ساعت 14:14
  • .

مشارکت مردم موجب افزایش بهره‌وری می‌شود

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

امام جمعه بجنورد گفت: مشارکت مردم بحث جدیدی است که رهبر معظم انقلاب در ایام نوروز مطرح کردند و باید این مهم در اولویت همه مسوولان قرار گیرد.

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در آیین عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: آن گاه که مردم به میدان بیایند، سرمایه ها حفظ خواهد شد و راندمان در همه بخش ها افزایش می یابد.

وی افزود: کشاورزی پیشران اقتصادی خراسان شمالی را تشکیل می دهد و باید از ظرفیت مردم برای افزایش و ایجاد صنایع تبدیلی، تکمیلی و سایر واحدهای زیرساختی استفاده کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: مدیران و مسوولان باید شعار امسال رهبری را عملیاتی کنند و برای محقق شدن آن باید از توان و ظرفیت مردم استفاده کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به منتخبان این دوره‌ از انتخابات اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری به وحدت، همبستگی و همدلی سفارشات زیادی کرده است و اکنون وقت دروغ پردازی، جناح بازی و گروه بازی نداریم.

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: منتخبان باید اکنون‌ به دنبال رفع مشکلات مردم باشند و به وعده‌ها و قول هایی که داده اند عمل کنند.

امام جمعه بجنورد افزود: سلیقه ها متفاوت است نباید به دنبال اختلاف افکنی باشیم و مردم و رسانه ها باید به افرادی که مانع وحدت می شوند، تذکر دهند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی ضمن گرامیداشت ولادت امام حسن(ع) تصریح کرد: حتی ایشان چند بار نیمی اموال خود را در میان نیازمندان و فقرا تقسیم کردند و اگر نتوانیم مثل این امام همام بخش زیادی از ثروت و درآمد خود را در اختیار نیازمندان قرار دهیم باید درصدی از ثروت خود را به فقرا و یتیمان اختصاص دهیم.

وی خاطرنشان کرد: روز ولادت امام حسن(ع) روز اکرام ایتام است که باید در این روز از خیران و حامیان نیز تقدیر کرد و کسی که با خدا معامله می کند باید مورد اکرام قرار گیرد.

حجت الاسلام نوری افزود: باید بتوانیم از ماه مبارک رمضان بهره برداری بیشتری کنیم، توجه به امام زمان(عج) یکی از توجهات در این ماه است چرا که رضایت اهل بیت، رضایت الهی را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: رضایت ائمه با تقوا، عفت و پاکدامنی، سخن درست گفتن، روزه گرفتن، سحرخیزی، قرآن خواندن، کمک کردن به نیازمندان، اخلاص و درست زندگی کردن به دست می آید و اگر به امامان نزدیک شویم امور معنوی و زندگی مان نیز شبیه به آنان خواهد شد.

آخرین ویرایش در شنبه, 04 فروردين 1403 ساعت 09:44
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره