اخبار برگریده
سه شنبه, 18 ارديبهشت 1403 03:16

دوشنبه, 23 بهمن 1402 ساعت 19:13
  • .

تیم دسته دوم اترک بجنورد به خارج از استان انتقال یافت

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رییس هیات فوتبال خراسان شمالی از انتقال تیم دسته دوم اترک بجنورد به خارج از استان با دریافت ۱۰ میلیارد ریال به عنوان حق انتقال توسط این هیات خبرداد.

به گزارش نسیم امروز، حسین جعفرزاده در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: این میزان اعتبار دریافتی در راستای اجرای طرح های استعدادیابی در رده های سنی پایه و توسعه فوتبال خراسان شمالی هزینه می شود.

وی افزود: امتیاز تیم اترک بجنورد به مبلغ ۵۰ میلیارد ریال به تیمی تهرانی واگذار شد.

جعفرزاده با بیان اینکه هیات فوتبال خراسان شمالی تلاش زیادی برای ماندن این تیم در استان انجام داد، گفت: مشکلات تیم از سال ۹۸ با تکیه بر بازیکنان غیر بومی و قراردادهای بی حساب و کتاب شروع شد و تا زمان واگذاری این تیم به بخش خصوصی ادامه داشت.

رییس هیات فوتبال خراسان شمالی افزود: این هیات ورزشی از سال ۹۸ تا زمان واگذاری اترک بجنورد تمامی تلاشش را برای ماندن این تیم بومی در استان و برطرف کردن مشکلات آن انجام داد.

وی ادامه داد: در این راستا زمین چمن و خوابگاه را به صورت رایگان در اختیار بازیکنان این تیم قرار داده می شد و حتی سه درصد قرارداد بازیکنان این تیم را نیز هیات فوتبال استان دریافت نمی کرد.

جعفرزاده خاطرنشان کرد: هیات فوتبال خراسان شمالی برای ماندگاری اترک بجنورد در این فصل یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال نیز برای ورودی در مسابقات لیگ دسته دوم پرداخت کرد.

وی با اشاره به بی مهری برخی صنایع در حمایت از تیم های ورزشی، گفت: صنایع خراسان شمالی می توانند با ایفای مسوولیت اجتماعی خود، حامی خوبی برای تنها تیم لیگ دسته دومی استان باشند زیرا که این خطه صنایع بزرگی دارد.

اترک بجنورد با نام کامل باشگاه فرهنگی ورزشی اترک خراسان شمالی در سال ۱۳۹۸ با خرید امتیاز باشگاه فوتبال مقاومت تهران توسط اداره ورزش و جوانان استان خراسان شمالی تاسیس شده بود.

این تیم سال ۱۴۰۰ به دلیل مشکلات مالی متعدد به بخش خصوصی واگذار شد که مالک آن نیز بعد از چندی اعلام کرد که نمی تواند تیم داری کند از این رو این تیم با موافقت اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی به تیمی تهرانی تحت عنوان "ستارگان سرخ آسیا" واگذار شد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره