اخبار برگریده
سه شنبه, 11 ارديبهشت 1403 03:05

جمعه, 17 فروردين 1403 ساعت 11:13
  • .

فریاد آزادی قدس در خراسان شمالی طنین انداز شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مردم روزه دار خراسان شمالی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، همزمان با سراسر کشور فریاد آزادی قدس را طنین انداز و خواستار پایان دادن به جنایت های رژیم اسرائیل در فلسطین شدند.

به گزارش نسیم امروز، روزه داران در خراسان شمالی از اقشار مختلف، کرد، ترک، ترکمن، فارس و بلوچ با حضور در راهپیمایی، با فریادهای خود پایان ستم و اشغالگری صهیونیست ها را خواستار شدند.

ده ها هزار نفر از مردم خراسان شمالی امروز با لبیک به فراخوان تاریخی امام خمینی (ره ) برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس به خیابانها آمدند و آزادی بیت المقدس را فریاد زدند.

روزده داران خراسان شمالی از شیعه و سنی، با حضور در راهپیمایی گسترده انزجار خود را از جنایات اسرائیل به نمایش گذاشتند. مردم دیار فرهنگ ها با حضور در راهپیمایی از سازمان ملل متحد، مجامع بین المللی مدعی حقوق بشر خواستند که در برابر وحشیگری صهیونیستهای غاصب سکوت نکرده و واکنش نشان دهند.

روز بزرگداشت روز جهانی قدس در دیار فرهنگ ها و قومیت ها، امسال پرشورتر از سال های گذشته برگزار شد و مردم با حضور در صحنه راهپیمایی با سرداردن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل انزجار خود را نسبت به رژیم کودک کش اسرائیل اعلام کردند.

در این همایش مردمی، حضور اقشار مختلف با لباس های محلی، حضور کودکان و سالمندان جلوه دیگری از حماسه را به تصویر کشید.

خودنمایی دست نوشته ها و پلاکاردها در دستان مردم فریادی بلند و رسا در حمایت از آزادی قدس را طنین انداخت، امروز همه یکصدا آزادی قبله اول مسلمانان را از جامعه جهانی خواستار شدند.

در بجنورد مرکز خراسان شمالی هم آیین راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در حمایت از مردم مظلوم و مقتدر فلسطین از میدان شهید آغاز شد و روزه داران تا مصلی امام خمینی(ره) راهپیمایی کردند.

راهپیمایان روز قدس در مسیر مصلی امام خمینی(ره) میعادگاه نماز جمعه، شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل» و « ای راهبر آزاده آماده ایم آماده» سرداده و از مقاومت عزتمندانه و مقتدرانه فلسطین دفاع کردند، روزده داران فریاد زدند تا آخرین نفس از سرزمین قبله اول مسلمانان حمایت خواهند کرد.

حضور گسترده دانشجویان، دانش آموزان و اقشار مختلف با سربندهای با موضوع محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی جلوه ویژه به راهپیمایی داد، حضور کودکان و مادران فرزند در آغوش گرفته هم به شکوه این آیین افزود.

آخرین ویرایش در شنبه, 18 فروردين 1403 ساعت 07:44
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره