اخبار برگریده
دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403 23:47

شنبه, 18 فروردين 1403 ساعت 23:21
  • .

مشارکت بالای خیرخواهانه مردم استان در کشور

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت: این استان با پایین ترین سرانه درآمد خانوار بالاترین مشارکت خیرخواهانه را در کشور دارد که نشان از مهربانی مردمان این خطه است.

به گزارش نسیم امروز، محمدرضا حسین نژاد در آیین گلریزان کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استان با بیان اینکه استان در تمامی مشارکت ها در کشور زبانزد است اظهار کرد: مشارکت در کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد به نوعی بیمه نامه ای برای خانواده های نیکوکاران است.

وی با بیان اینکه کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد کاهش آسیب های اجتماعی را به دنبال دارد گفت: هرچه بیشتر زمینه آزادی زندانیان فراهم شود موجب کاهش مشکلات خانواده ها و در نهایت سلامت جامعه را به دنبال خواهد داشت.

۱۳۰ زندانی جرایم غیرعمد در انتظار کمک خیران

رییس کل دادگستری خراسان‌شمالی در ادامه این آیین گفت: ۱۳۰ زندانی جرایم غیرعمد استان در انتظار کمک خیران هستند و این تعداد زندانی جرایم غیرعمد اکنون ۷۸۰ میلیارد ریال بدهی دارند که نیازمند حمایت مردم در جشن های گلریزان هستند.

حجت الاسلام رضا براتی زاده اظهار کرد: ۲۴۰ زندانی جرایم غیرعمد استان پارسال با میزان بدهی یکهزار و ۲۳۰ میلیارد ریال از حبس رهایی یافتند.

وی تصریح کرد: زندانیان جرایم غیرعمد به علت ناتوانی در پرداخت دیه های غیر عمد، حوادث کارگاهی، محکومیت مالی غیر کلاهبرداری و دعاوی خانوادگی در زندان های خراسان شمالی تحمل حبس می کنند.

کمک به آزادی زندانیان موجب کاهش آسیب ها می شود

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در ادامه با بیان اینکه کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد کاهش آسیب های اجتماعی را به دنبال دارد گفت: نبود سرپرست بعضا باعث آسیب های اجتماعی خواهد شد که باید زمینه آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را فراهم کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری ادامه داد: ثروت و هر چیز دنیوی و حتی آبرو رفتنی است و در این دنیا باقی خواهد ماند و باید به وسیله ثروت و مال برای آخرت باشیم.

وی تصریح کرد: جشن گلریزان فرصتی برای سعادتمند شدن را فراهم کرده است.

جشن گلریزان کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد با حضور شماری از مسوولان، خیران و نیکوکاران در مجتمع تجاری و تفریحی طلای سفید در بجنورد مرکز استان خراسان شمالی برگزار شد.

آخرین ویرایش در یکشنبه, 19 فروردين 1403 ساعت 07:52
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره