اخبار برگریده
چهارشنبه, 19 ارديبهشت 1403 01:49

پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403 ساعت 14:23
  • .

زیر سایه خورشید؛ اهالی مساجد مهیای خدمت به ارادتمندان رضوی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مشعل هفدهمین میزبانی از خادمان آستان قدس رضوی توسط اهالی مسجد، در قالب اجرای طرح "زیر سایه خورشید" بار دیگر با نور همیشه تابان خورشید طوس در ایام دهه کرامت، شعله ور می شود.

به گزارش نسیم امروز به نقل از روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ نشست هماهنگی ویژه هفدهمین میزبانی از کاروان زیر سایه خورشید در ایام دهه کرامت، با حضور تنی چند از نمایندگان و فعالان فرهنگی و مسجدی در محل دفتر مدیریت نمایندگی خادمیاری رضوی استان خراسان شمالی پیش از ظهر امروز، 5 اردیبهشت ماه برگزار شد.

اصغر لنگری، مسئول جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید در خراسان شمالی در این نشست ضمن گرامیداشت ایام با سعادت دهه کرامت و روزهای روشن میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیه و ولادت حضرت ثامن الحجج، امام رضا علیه السلام، گفت: استان خراسان شمالی و فعالان مسجدی، برای هفدهمین سال پیاپی میزبان کاروان رضوی است و با برنامه های متنوع در شهرستان ها همراه عموم عاشقان امام الرئوف علیه السلام می شوند.

وی ادامه داد: پنج تن از خدام آستان قدس رضوی صبح روز دوشنبه، 24 اردیبهشت ماه همزمان با چهارمین روز از ایام دهه کرامت وارد استان و شهرستان فاروج می‌شوند.

وی افزود: برنامه‌های استقبال از خدام، در شهرستان فاروج آغاز و تا دو شنبه، 31 اردیبهشت ماه و همزمان با سالروز ولادت حضرت امام رضا علیه السلام و برگزاری جشن میلاد آن امام همان در شهرستان تازه تاسیس بام و صفی آباد ادامه خواهد داشت.

لنگری گفت: خدام بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج، طی این مدت علاوه بر شهرستان‌های نام برده، در مناطق شهری و روستایی توابع شهرستان‌های بجنورد، راز و جرگلان، مانه، گرمه و جاجرم و نیز شهرستان تازه تأسیس بام و صفی آباد حضور می‌یابند و عطر رضوی را بر مشام مردم این مناطق می‌رسانند.

وی بیان داشت: اولویت انتخاب مناطق اجرای هفدهمین دوره طرح زیر سایه خوشید در استان با مناطقی است که تاکنون میزبان این برنامه نبودند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره