اخبار برگریده
دوشنبه, 17 ارديبهشت 1403 14:39

یکشنبه, 29 بهمن 1402 ساعت 11:44
  • .

ارائه خدمات پزشکی و درمانی رایگان به خانواده های زندانیان نیازمند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رئيس کل دادگستری خراسان شمالی از ارائه خدمات پزشکی و درمانی رایگان به خانواده‌های زندانیان نیازمند خبر داد.

به گزارش نسیم امروز به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان حجت الإسلام والمسلمین رضا براتی زاده با همراهی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و مدیر کل زندان های خراسان شمالی ضمن بازدید از این مرکز ارائه دهنده خدمات درمانی و پزشکی گفت: از ابتدای امسال تاکنون شرایطی فراهم شده که خانواده زندانیان نیازمند استان بتوانند از خدمات رایگان تخصصی پزشکی بهره مند شوند.

وی اظهارداشت: طرح خدمات پزشکی رایگان از ابتدای سال گذشته در این استان آغاز شده و بر اساس این طرح تمامی خدمات پزشکی با کمک خیران و گروه‌های جهادی بسیج به خانواده زندانیان ارائه می شود.

براتی زاده تصریح کرد: یک گروه جهادی از اقشار مختلف بسیج استان شامل دندانپزشک، پزشک عمومی، مشاوره روانشناختی، فوق تخصص آسم و آلرژی، متخصص اطفال، بینایی سنجی، متخصص داخلی زنان و زایمان، تزریقات و مشاوره مذهبی در این طرح همکاری می کنند.

رئیس کل دادگستری کل خراسان شمالی عنوان کرد: تمامی خانواده های زیر پوشش انجمن حمایت از زندانیان می توانند در روزهای پیش بینی شده به مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت خراسان شمالی مراجعه کنند و از خدمات پزشکی به صورت رایگان بهره‌مند شوند.

وی این اقدامات را تبلور نوعدوستی و کمک به کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه دانست و بر مشارکت بیش از پیش نیکوکاران در ارائه کمک و خدمات به این اقشار تأکید کرد.

در پایان این بازدید از دست اندرکاران و کلیه عوامل حمایتی و پشتیبانی کننده و کادر پزشکی و درمانی تجلیل شد‌‌.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره