اخبار برگریده
یکشنبه, 16 ارديبهشت 1403 06:06

دوشنبه, 30 مرداد 1402 ساعت 15:46
  • و

۴۰ درصد از مصوبات سفر رییس جمهور به حوزه آبرسانی اختصاص یافته است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: تکمیل طرح‌های آبرسانی از اولویت های دولت در استان است به گونه ای که ۴۰ درصد از مصوبات سفر رییس جمهور به این حوزه اختصاص یافته است.

به گزارش نسیم امروز، مهدی رشیدی در نشست ستاد هماهنگی هفته دولت در خراسان شمالی اظهار کرد: اقدامات و طرح های ارزشمندی طی عملکرد دولت سیزدهم در استان اجرا شده است که باید برای مردم تبیین شود.

وی تصریح کرد: اجرای چهار مجتمع آبرسانی، انتقال پساب تصفیه خانه بجنورد به پتروشیمی از جمله این اقدامات در حوزه آب و فاضلاب است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: تاکنون پساب تصفیه شده در شهر بجنورد بدون هیچ استفاده ای به شاه جوی رها می شد اما از این پس به مصرف صنعت پتروشیمی می رسد.

رشیدی با اشاره به کاهش بارندگی در خراسان شمالی گفت: با توجه به تغییرات اقلیمی و خشکسالی، دغدغه ها برای تامین آب افزایش یافته است اما برای رفع این مشکل در روستاهای استان طرح جهاد آبرسانی در حال اجرا است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: همچنین طرح انتقال آب های زیرزمینی از منطقه سرانی نیز در دست پیگیری است.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره