اخبار برگریده
پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403 20:46

یکشنبه, 22 بهمن 1402 ساعت 14:29
  • .

رشد 15 درصدی وصول مطالبات بانک های خراسان شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان شمالی گفت: مطالبات وصولی بانک‌ها در ۱۰ ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال توسط این اداره کل ۱۵ درصد رشد یافت.

به گزارش نسیم امروز، محمد مقدسی اظهار کرد: امسال با رویکرد وصول مطالبات معوقه و صیانت از حقوق بیت المال بیش از یکهزار و ۶۴۴ میلیارد ریال مطالبات بانک ها توسط دوایر اجرای ثبت وصول شد.

وی افزود: پنج هزار و ۴۲۱ فقره پرونده اجرایی در این مدت در استان تشکیل و ۷۶ میلیارد ریال نیز برای دولت کسب درآمد شد که شمار پرونده ها در این مدت نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۰.۸ درصد افزایش دارد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان شمالی گفت: بیش از ۵۰۲ میلیارد ریال سپرده اشخاص در ادارات ثبت استان سپرده شده که این میزان واریز به سپرده نیز نسبت به مدت مشابه پارسال ۹۵ درصد رشد دارد.

وی خاطرنشان کرد: ۱۰ ماهه امسال ۶۹۹ میلیارد و ۱۵۱ میلیون ریال درآمد اسناد رسمی استان گزارش شده است که این رقم نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۵.۰۴ درصد افزایش دارد.

مقدسی گفت: ۱۱۱ هزار و ۷۰۴ فقره سند در ۱۰ ماهه امسال در دفاتر اسناد رسمی استان ثبت شد که این رقم نسبت به مدت مشابه پارسال ۷.۱ درصد کاهش دارد.

خراسان شمالی با بیش از یک میلیون نفر جمعیت در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در مناطق روستایی سکونت دارند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره