اخبار برگریده
چهارشنبه, 19 ارديبهشت 1403 11:28

پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403 ساعت 11:13
  • .

85 درصد واحدهای صنفی فاقد شناسه یکتا هستند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی خراسان شمالی با بیان اینکه 30 هزار واحد صنفعی در این استان فعال است گفت: تا کنون ۱۵ درصد از اصناف استان برای تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا اقدام کرده‌اند.

به گزارش نسیم امروز، محمد رحمانی در حاشیه افتتاح میز خدمت دریافت شناسه یکتا در بجنورد اظهار کرد: اصناف و فعالان اقتصادی براساس قانون برای دریافت خدمات مختلف باید شناسه یکتا داشته باشند.

وی با بیان اینکه اصناف و فعالان اقتصادی تا ۲۶ اردیبهشت ماه جاری برای دریافت شناسه یکتا مهلت دارند افزود: پس از این مهلت، مجوزهای کاغذی بی اعتبار هستند و سامانه های دولتی و بانکی به فعالان اقتصادی فاقد مجوز الکترونیک (شناسه یکتا) خدمت نمی‌دهند.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی خراسان شمالی با بیان اینکه تبدیل مجوزها به شناسه یکتا منجر به تسهیل فرایند اداری و دریافت خدمات می شود افزود: خدمات دولت در حال الکترونیکی شدن است و مجوزهای کسب هم باید الکترونیکی باشد تا همه دستگاه‌ها به صورت یکپارچه به فعالان اقتصادی خدمات رسانی کنند.

وی اظهار کرد: امروز میز خدمت دریافت شناسه یکتا در میدان کارگر بجنورد افتتاح و آماده خدمات رسانی شد، اصناف و بازاریان می توانند برای دریافت شناسه یکتا علاوه بر این مکان به اتاق اصناف شهرستان ها مراجعه کرده و برای دریافت مجوز الکترونیک اقدام کنند.

در خراسان شمالی ۳۰ هزار واحد صنفی مشغول به فعالیت هستند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره