اخبار برگریده
جمعه, 28 ارديبهشت 1403 09:34

پنج شنبه, 19 بهمن 1402 ساعت 09:55
  • .

11 اسفند؛ صندوق های رای در انتظار ۲۰ هزار رای اولی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرکل آموزش وپرورش خراسان شمالی گفت: این استان ۲۰ هزار دانش‌آموز رای اولی دارد که به صورت حماسی در پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند.

به گزارش نسیم امروز، ابوالقاسم اکبری اظهار کرد: دانش آموزان نقش تاثیرگذار در برگزاری باشکوه انتخابات دارند، این قشر با انگیزه و اشتیاق فراوان برای حضور در پای صندوق های رای می توانند زمینه ساز حماسه ای دیگر در ۱۱ اسفندماه باشند.

وی افزود: رای هر فرد در روز انتخابات خنثی کننده توطئه های دشمن خواهد بود و امید می رود مردم ما با حضور حماسی خود، انقلاب را با اقتدار در مسیر پیشرفت پیش ببرند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی اظهار کرد: جشن رای اولی ها امروز در سراسر استان برگزار شد و تلاش داریم تا در این همایش ها، اهمیت حضور در انتخابات و اهمیت انتخاب اصلح برای این قشر تبیین شود.

وی خاطرنشان کرد: دانش آموزان بویژه رای اولی ها انگیزه، اراده و علاقه زیاد برای شرکت در انتخابات دارند از این رو می توانند زمینه ساز حضور خانواده ها و سایر اقشار در پای صندوق های رای باشند.

به گزارش ایرنا، ۱۹۳ هزار دانش آموز خراسان شمالی در بیش از ۲ هزار باب آموزشگاه استان زیر نظر ۲۰ هزار نفر معلم تحصیل می کنند که از این تعداد ۱۰۸ هزار دانش آموز در مقطع ابتدایی و مابقی متوسطه است.

۴۸ درصد دانش آموزان خراسان شمالی را دختران تشکیل می دهند و ۳۶ درصد دانش آموزان در مناطق روستایی مشغول به تحصیل هستند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سالجاری برگزار می شود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.





یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره