اخبار برگریده
دوشنبه, 17 ارديبهشت 1403 08:09

دوشنبه, 20 فروردين 1403 ساعت 17:50
  • .

تمامی طرح‌ها باید پیوست رسانه‌ای داشته باشد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌شمالی گفت: پیوست رسانه ای برای طرح های عمرانی و ملی استان ضروری است زیرا که موجب مشارکت و مطالبه گری مردم می شود.

به گزارش نسیم امروز، حسن ناهیدی در جلسه هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های خراسان شمالی اظهار کرد: روابط عمومی ها باید متناسب با شعار سال برنامه های جدیدی برای دستگاه مربوطه تعریف کنند.

وی افزود: همچنین روابط عمومی ها باید با بهره گیری از ظرفیت های اطلاع رسانی برای طرح های عمرانی پیوست رسانه ای ایجاد کنند.

ناهیدی با بیان اینکه عملکرد دستگاه های اجرایی باید هدفمند اطلاع رسانی شود، گفت: مسوول اصلی بازتاب خدمات دولت به مردم روابط عمومی ها هستند و باید نسبت به این وظیفه جدیت داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه ابزار و امکانات انتشار امروزه متنوع تر شده است، یادآور شد: رشد تصاعدی در افزایش ابزارها و امکانات انتشار و به نوعی انفجار اطلاعات را شاهد هستیم بنابراین همه باید وظایف خود را هوشیارانه انجام دهیم.

خراسان شمالی سی و یکمین استان از نظر تعداد رسانه های دارای مجوز است و در این استان به ازای هر ۴۴ هزار و ۵۷۱ نفر یک نشریه مجوز انتشار دارد.

آخرین ویرایش در سه شنبه, 21 فروردين 1403 ساعت 08:58
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره