اخبار برگریده
یکشنبه, 16 ارديبهشت 1403 05:51

سه شنبه, 04 ارديبهشت 1403 ساعت 11:32
  • .

آرایش دفاعی بسیجیان در مقابله با هجمه های دشمنان نظام

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

هنرمندان و بسیجیان خراسان شمالی برای تولید محتوای هنری و فرهنگی اثرگذار همدل شدند و در مقابل هجمه‌های دشمنان آرایش دفاعی گرفتند.

به گزارش نسیم امروز، بسیجیان در حوزه‌های مختلف فرهنگ و هنر به عنوان افسران خط مقدم هجمه های دشمنان محسوب و در فضای مجازی با تولید محتوای فرهنگی و هنری با آنان مقابله می کنند.

دشمن در فضای مجازی به نوعی هنر و فرهنگ ایران اسلامی را نشانه گرفته است و در این میان هنر یکی از عرصه‌های مهم بسیجیان برای مقابله با اهداف دشمنان نظام و انقلاب اسلامی محسوب می شود.

استفاده از هنر فاخر در راستای مقابله با دشمن در جنگ نرم و جذب جوانان کاری بس ارزشمند و جزو مسوولیت‌های بسیج و فعالان در این حوزه است و در این راستا بسیجیان و هنرمندان در سالن همایش شهدای گمنام دهکده مقاومت بجنورد گرد هم آمدند و در این مورد هم افزایی کردند.

معاون فرهنگی هنری سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی در این گردهمایی گفت: فعالان بسیجی استان سال گذشته در پنج رویداد که به مناسبت های مختلف از جمله هفته بسیج، دهه مبارک فجر و سایر مناسبت ها برگزار شد ۳۰۰ هزار اثر فرهنگی و هنری را به دبیرخانه سپاه ارسال کردند.

سرهنگ محمدباقر محمدی اظهار کرد: بسیجیان فعال این استان در رویداد "امید ملت" ۱۸ هزار اثر، در رزمایش "انوار هدایت" نیز ۱۱ هزار اثر و در رویداد "فتح قله ها" نیز هفت هزار اثر توسط بسیجیان به دبیرخانه ارسال شد.

وی با بیان اینکه ۶۰ هزار اثر نیز توسط فعالان بسیجی در رویداد ملی "ایران قوی" به دبیرخانه ارسال شد گفت: مابقی آثار فرهنگی نیز در سایر رویدادها و رزمایش ها از سوی فعالان تولید شد.

معاون فرهنگی هنری سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی خاطرنشان کرد: همچنین هنرمندان دانش آموز در سال گذشته ۶۳ گروه سرود ارایه دادند که در این کار فرهنگی ۷۵۰ نفر مشارکت کردند و از میان سرودها ۱۶ گروه با ۲۵۰ نفر به مرحله استانی رسید و چهار گروه به مرحله کشوری اعزام خواهند شد.

وی به فعالیت فعالان بسیجی در عرصه فرهنگ و هنر اشاره کرد و افزود: عنصر هنر مهم ترین ابزار مقابله‌ با غرب در فضای رسانه‌ای کنونی است و جبهه مقاومت، جریان استکبار را با این رویکردها با چالش بزرگی مواجه کرده است.

محمدی با بیان اینکه دشمنان جنگ را به وسیله فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای به منازل کشانده اند گفت: کار سخت تر شده است و نباید اجازه پیروزی را به دشمنان داد.

تاثیرگذاری هنر در فطرت انسان ها

جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی نیز در این آیین گفت: هنر یک واژه مفهومی انسانی و فطری است و در همه جوامع بشری هنر و هنرمند دارای جایگاه ویژه ای است.

سردار حسین اکبری تصریح کرد: با استفاده از هنر می توان در فطرت پاک انسان ها تاثیر گذاشت چرا که فطرت انسان با هنر آمیخته شده است.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص فرهنگ و هنر اشاره کرد و گفت: ایشان در سخنان خود فرهنگ را هوا و هنر را هوای بهاری عنوان می کنند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی با بیان اینکه دنیا توسط افکار عمومی در آینده مدیریت خواهد شد تصریح کرد: باید در مقابل جبهه شیطان جبهه سازی و نیرو سازی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا تلاش می کند تا در آینده با افکار عمومی دنیا را مدیریت و انسان ها را تسخیر خواسته های خود کند.

اکبری گفت: دشمنان تلاش می کنند تا ارزش ها و آرمان ها را از ما بگیرند و ارزش های خود را در اذهان ها جایگزین کنند.

وی با بیان اینکه هژمونی آمریکا شکسته شده است افزود: انقلاب ایران اسلامی تنها در کشور نماند بلکه صادر شد و آنان به فکر افتاده اند که در آینده افکار عمومی را به دست بگیرند.

تعدادی از فعالان بسیجی استان در بخش های مختلف از جمله سرود، تولید محتوا و اقدامات فرهنگی در این همایش تقدیر شدند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.





یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره