اخبار برگریده
شنبه, 15 ارديبهشت 1403 01:01

شنبه, 04 شهریور 1402 ساعت 00:15
  • .

سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل در دفاع از ساحت قرآن بود

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: سخنرانی رییس جمهور در صحن سازمان ملل در دفاع از قرآن و اسلام بود و در آینده نتایج مثبت آن را خواهیم دید.

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در خطبه های این هفته نماز جمعه بجنورد مرکز خراسان شمالی اظهار کرد: دشمن با تمام قوت در هشت سال جنگ تحمیلی مقابل ما ایستاد و نتوانست این نظام را ساقط کند.

وی تصریح کرد: امروزه رییس جمهور کشورمان در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی می کند و قرآن در دست می گیرد و می گوید که شما حریف قرآن نخواهید شد چرا که قرآن حقیقت است.

امام جمعه بجنورد هفته دفاع مقدس را نماد مقاومت بزرگ ملت ایران دانست و گفت: این دوران مقدس شکست دنیای استکبار را رقم زد.

وی افزود: مدت های طولانی بود که غرب، قدرت را در دست گرفته و بسیاری از کشورها را مستعمره خود کرده بود و اموال و منافع آن کشورها را به غارت می بردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی اتفاقاتی افتاد که انتقال قدرت از غرب به شرق صورت گرفته و امروز دیگر ابرقدرت های بزرگ نمی توانند هر کاری که دوست دارند را انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان هر مکر و حیله ای که داشتند به کار گرفتند تا ایران را ساقط کنند اما نتوانستند و امروز خود آن ها روز به روز در حال ضعیف شدن هستند.

حجت الاسلام نوری ادامه داد: مقام معظم رهبری توجه ها را به این نکته نیز جلب کردند که با وجود اینکه دشمن در حال ضعیف شدن است، اما مکر آنها ادامه دارد.

وی گفت: امروز آمریکا اتاق بحرانی را تشکیل و برروی چهار موضوع جنسیت، زن، امنیت و وحدت کشور ما تمرکز کرده تا از این طریق کشور را دچار چالش کند.

امام جمعه بجنورد افزود: سال گذشته نیز درصدد بودند از این موضوعات بهره ببرند اما به جایی نرسیدند و موفق نشدند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره