اخبار برگریده
چهارشنبه, 12 ارديبهشت 1403 04:18

شنبه, 18 فروردين 1403 ساعت 08:15
  • .

بیش از هزار پایگاه آماده جمع آوری زکات فطریه است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی از آماده بودن یک هزار و ۵۷ پایگاه ثابت و سیار در روز عید سعید فطر برای دریافت زکات فطریه خبرداد.

به گزارش نسیم امروز به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد خراسان شمالی، الهی راد روز شنبه با بیان اینکه این پایگاه‌ها در محل مصلی ها، معابر عمومی، مراکز نیکوکاری و موسسات خیریه برپا می‌شود، افزود: پایگاه تا ۱۰ روز فعالیت خواهند کرد و زکات فطریه را جمع آوری می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه برای تسهیل فرآیند پرداخت فطریه گفت: کدهای آسان پرداخت برای مردم پیش‌بینی‌شده است و مردم می‌توانند با شماره‌گیری# ۰۵۸*۸۸۷۷* فطریه خود را پرداخت کنند.

الهی راد با بیان اینکه همچنین در این راستا ۴ شماره کارت به صورت مجازی نیز برای پرداخت فطریه، کفارات عمد و غیر عمد و فطریه سادات پیش‌بینی‌شده است، افزود: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۵۸۹۶۷ برای فطریه عام، ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۷۲۳۲ برای فطریه سادات،۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۵۵۰۸ برای کفاره غیر عمد و ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۸۳۷۷۵ برای کفاره عمد در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: مردم خراسان شمالی سال گذشته هفت میلیارد و ۹۳۰ میلیون تومان فطریه پرداخت کردند که به حساب نیازمندان واریز شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی افزود: میزان زکات فطریه ماه مبارک رمضان امسال برای هر نفر در استان با قوت غالب گندم ۵۵ هزار تومان تعیین شده است.

وی یادآور شد: همچنین مبلغ زکات فطریه برای کسانی که قوت غالب آنها برنج است برای مصرف برنج خارجی ۱۵۰ هزار تومان و برنج ایرانی ۲۵۰ هزار تومان، کفاره غیر عمد ۱۵ هزار تومان و کفاره عمد ۹۰۰ هزار تومان تعیین و اعلام می‌شود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره