اخبار برگریده
دوشنبه, 17 ارديبهشت 1403 16:35

چهارشنبه, 19 مهر 1402 ساعت 11:07

بازنشر // فراخوان جشنواره رسانه ای "حماسه حضور" منتشر شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

خانه مطبوعات و رسانه‌های استان خراسان شمالي جشنواره رسانه ای "حماسه حضور" را با محوریت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۱۴۰٢ برگزار می کند.

به گزارش نسیم امروز، خانه مطبوعات و رسانه های خراسان شمالی با هدف تلاش مضاعف رسانه ها در تولید محتوای رسانه ای با محوریت انتخابات ۱۴۰۲ و با موضوعات: تیتر ؛ خبر؛ گزارش ؛ گفتگو ؛ عکس؛ كاريكاتور؛ کلیپ و فیلم های کوتاه ۱۰۰ ثانیه ای ، اقدام به برگزاری این جشنواره می نماید.

در متن فراخوان این جشنواره، شرایط شرکت در این جشنواره به شرح زیر تعیین شده است:

♦️شرایط :

?کلیه آثار فوق باید در یکی از رسانه های مکتوب، خبرگزاری ها، پایگاه‌های خبری و یا کانالهای فضای مجازی پر مخاطب (پیوست رسانه‌های مجوز دار) از تاریخ ١٧ مرداد ماه سال‌جاری تا ١٥ اسفند ماه ١٤٠٢منتشر شده و صاحب اثر نسخه اصلی روزنامه یا لینک محتوای منتشرشده را با ذکر نام و نام خانوادگی، شماره همراه یا تلفن ثابت، بر روی cd ذخیره و حداکثر تا ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۲ و اعلام نتایج انتخابات به دبیرخانه جشنواره ارسال نماید.

?لذا کلیه خبرنگاران، نویسندگان ، عکاسان ، کاریکاتوریست‌های رسانه ها، علاقمندان به تولید فیلم های کوتاه و فعالان کانالهای پر مخاطب استان که در رسانه های دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت می کنند، می توانند در این جشنواره شرکت و آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به آدرس : بجنورد- ميلان بانك مسكن -نبش فرهادي ٤ .ساختمان روزنمه نسيم و خانه مطبوعات و رسانه های خراسان شمالی ارسال و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09156022535 تماس حاصل نمایند.

?توجه : هر شخص مي تواند حداكثر در دو رشته و در هر رشته دو اثر به دبيرخانه جشنواره ارسال كند.

♦️جوایز:

?پس از بررسی آثار و با رای هیات داوران جشنواره، به نفرات اول تا سوم در هر رشته به ترتیب 30، 20 و 10 میلیون ریال همراه با لوح تقدیر و تندیس جشنواره اهدا خواهد شد.

♦️مراسم اختتامیه جشنواره؛

?مراسم اختتامیه جشنواره فروردين ١٤٠٣ برگزار و از برگزیدگان جشنواره تقدیر و تجلیل بعمل خواهد آمد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره