اخبار برگریده
دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403 14:39

دوشنبه, 18 دی 1402 ساعت 13:40

نگاهی به سونامی عزل و نصب ها در هیات بدمینتون خراسان‌شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

هیات بدمینتون خراسان شمالی در ۷۲ ساعت گذشته شاهد سونامی عزل و نصب ها در سرپرستی این هیات ورزشی بود.

به گزارش نسیم امروز به نقل از ایرنا، روزهای اخیر رییس هیات بدمینتون خراسان شمالی بعد از ۱۱ سال مسوولیت در این رشته ورزشی از سِمت خود کناره گیری کرد و شمار هیات های ورزشی با سرپرست را به بیش از ۲۰ مورد رساند.

جدای از اینکه اداره این تعداد از هیات های ورزشی خراسان شمالی با سرپرست چه آسیب هایی می تواند برای ورزش داشته باشد، انجام چهار عزل و نصب هیات ورزشی بدمینتون در ۷۲ ساعت گذشته تعجب همگان را بر انگیخت و برخی از رسانه‌های محلی دلیل این استعفا و عزل و نصب را نشان از عملکرد ضعیف اداره ورزش و جوانان استان دانستند.

بعد از کناره گیری «برات وثوقی» از هیات بدمینتون خراسان شمالی، بلافاصله مدیرکل ورزش و جوانان استان، «محمد رویین تن» را به عنوان سرپرست این هیات ورزشی منصوب کرد.

فردی که شرایط لازم را برای سرپرستی نداشته است و به گفته مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی بعد از ارایه ندادن مدارک لازم مدیریتی براساس آیین نامه های جدید هیات ورزشی، فدراسیون با حکم سرپرستی او موافقت نامه نمی کند و مدیران ورزشی استان بلافاصله فرد جدیدی را به عنوان سرپرست این هیات منصوب می کنند.

استعفای رییس هیات بدمینتون دلیل خاصی ندارد

نایب رییس هیات بدمینتون خراسان شمالی در پاسخ به اینکه برخی از رسانه‌های محلی استان علت این استعفا و عزل و نصب را انتقاد از عملکرد اداره ورزش و جوانان استان می دانند، می گوید: استعفای رییس هیات بدمینتون استان دلیل خاصی ندارد و بیشتر مشغله های شخصی است.

سارا سبحانی می افزاید: با مسوولان ورزشی استان نشست هایی برگزار شده است و این هیات هیچگونه مشکلی با اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی ندارد.

وی با بیان اینکه هیات ورزشی بدمینتون از هیات های موفق خراسان شمالی است، ادامه می دهد: استان استعداد های خوبی در این رشته ورزشی دارد و همواره ورزشکاران بدمینتون برای این خطه افتخار آفرینی کرده اند.

سبحانی با اشاره به حضور برسام احمدی در پنجمین دوره مسابقات بدمینتون بین‌المللی، می گوید: این رقابت ها پنج بهمن ماه جاری به مدت چهار روز در استان یزد برگزار می‌شود که ورزشکار خراسان شمالی نیز در این رقابت ها حضور خواهد داشت.

مجمع انتخاباتی بدمینتون به زودی برگزار می شود

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی نیز در این باره می گوید: بعد از استعفای «براث وثوقی» از ریاست هیات بدمینتون استان، حکم سرپرستی برای «محمد رویین تن» صادر شد و که باید سریعا مدارک لازم را برای ارسال به فدراسیون ارایه می داد.

غلامحسین شاکری کوشکی می افزاید: سرپرست جدید براساس آیین های جدید هیات های ورزشی، سابقه مدیریتی خود را به معاونت توسعه ورزشی استان ارایه نداد.

وی خاطرنشان می کند: فدارسیون بدمینتون نیز به دلیل نداشتن سوابق مدیریتی سرپرست جدید با صدور حکم وی موافقت نکرد و بلافاصله فرد جدیدی که سابقه ریاست اداره و جوانان رازوجرگلان را داشت به عنوان سرپرست این هیات ورزشی منصوب شد.

شاکری یادآور می شود: مجمع انتخاباتی هیات ورزشی بدمینتون به زودی برگزار خواهد شد.

افزون بر ۵۰۰ ورزشکار در رشته بدمینتون خراسان شمالی فعالیت دارند.

اینک ۲۷ هزار ورزشکار بیمه شده در خراسان شمالی وجود دارد که از این تعداد پنج هزار و ۷۳۴ نفر خانم و مابقی آقا هستند.

استان یک میلیون نفری خراسان شمالی دارای ۵۰ هیات ورزشی فعال است و ۲۲۱ فضای ورزشی برای ورزشکاران در این استان شمال شرق کشور وجود دارد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره