اخبار برگریده
سه شنبه, 18 ارديبهشت 1403 06:57

جمعه, 27 مرداد 1402 ساعت 09:27
  • .

بجنورد میزبان مسابقات بین‌المللی کیک بوکسینگ

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌شمالی گفت: مسابقات بین‌المللی کیک بوکسینگ در شهریور ماه امسال به میزبانی بجنورد برگزار می‌شود.

به گزارش نسیم امروز، داوود خدابنده اظهار کرد: این رقابت ها از ۲۷ شهریور ماه سالجاری به مدت سه روز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد برگزار می‌شود.

وی افزود: پیش بینی می شود ۶ کشور به همراه چند تیم این رشته رزمی از کشورهای حاشیه دریای خزر در این رقابت های بین المللی شرکت کنند.

معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌شمالی گفت: اینک نیز در حال پیگیری برای دریافت مجوز شورای برون مرزی هستیم تا کشورهای بیشتری بتوانند در این دوره از رقابت ها حضور پیدا کنند.

خدابنده با اشاره به نقش برگزاری رقابت های بین المللی در رشد ورزش استان، خاطرنشان کرد: برگزاری این رقابت ها نه تنها موجب آشنایی ورزشکاران کشورها با یکدیگر شده بلکه نقش موثری در ارتقای ورزش حرفه ای خراسان شمالی دارد.

وی تصریح کرد: اگر می خواهیم ورزشکاران خراسان شمالی در بعد ملی و بین اللملی موفق باشند باید زمینه برگزاری رقابت های ملی و بین المللی را در استان فراهم کنیم تا شناخت و آشنایی بیشتری از نحوه اجرای این مسابقات به دست بیاورند.

افزون بر ۲ هزار از خراسان شمالی به شکل بیمه شده و سازمان یافته در رشته ورزشی کیک بوکسینگ فعالیت می کنند.

این استان با ۲۷ هزار ورزشکار بیمه شده دارای ۵۰ هیات ورزشی فعال است که ۲۳۱ فضای ورزشی برای ورزشکاران در این استان شمال شرق کشور وجود دارد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره