اخبار برگریده
دوشنبه, 17 ارديبهشت 1403 18:56

جمعه, 27 مرداد 1402 ساعت 12:32
  • .

اولین دوره مسابقات لیگ تیراندازی جام شهید احمدی در بجنورد برگزار شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سرپرست هیئت تیراندازی خراسان شمالی گفت: اولین دوره مسابقات لیگ تیراندازی داخلی استان جام شهید محمد مهدی احمدی از روز گذشته در سالن تیراندازی مجموعه علیدخت بجنورد در حال برگزاری است.

مهدی فرجی در حاشیه برگزای این مسابقات به خبرنگار نسیم امروز، اظهار کرد: این مسابقات به میزبانی هیات تیراندازی بجنورد و با حضور 16 تیم از سراسر استان از روز گذشته و به مدت 2 روز در محل سالن تیراندازی مجموعه علیدخت در حال برگزاری است.

وی افزود: در این دوره از مسابقات 70 نفر از خواهران و برادران تیرانداز در رشته های تفنگ و تپانچه و در رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان شرکت کرده اند که 47 نفر از آنان را خانم ها و 23 نفر را آقایان تشکیل داده اند.

فرجی با بیان اینکه مسابقات لیگ جام شهید محمد مهدی احمدی همه ماهه و در دو شیفت صبح و عصر برگزارخواهد شد، گفت: نتیجه نهایی مسابقات در پایان سال جاری و پس از جمع بندی امتیازات توسط داوران اعلام و نفرات و تیم های برتر با دریافت احکام، اهدای جوایز و کاپ این دوره از مسابقات تقدیر خواهند شد.

سرپرست هیئت تیراندازی خراسان شمالی تصریح کرد: برای نخسین بار در استان و در راستای حمایت از تیم های شرکت کننده در این مسابقات ، برخی از موسسات و شرکت ها به عنوان اسپانسر تیم ها اعلام آمادگی و اعلام حمایت کرده اند که امیدواریم این حمایت ها به توسعه و پیشرفت رشته تیراندازی و دلگرمی هرچه بیشتر ورزشکاران این رشته کمک کند.

فرجی هدف از برگزاری این مسابقات را ارتقاء سطح تیراندازی ورزشکاران و تیراندازان استان و همچنین شناسایی نفرات برتر و مستعد استان و توسعه فعالیت های ورزشی دستگاههای دولتی و غیردولتی عنوان کرد.

وی در پایان گفت: سالن تیراندازی موجود در استان در شان ورزشکاران و به ویژه مناسب برگزاری مسابقات استانی و ملی نیست که امیدواریم با پیگیری های انجام شده و قول های مساعدی که از سوی برخی از مسئولان و نمایندگان استان برای احداث سالن جدید تیراندازی داده شده ، در آینده نزدیک شاهد ساخت سالن مناسبی برای این رشته ورزشی در استان باشیم.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره