اخبار برگریده
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 14:10

جمعه, 18 اسفند 1402 ساعت 14:22
  • .

حیرت مردم جهان از ایستادگی مردم مظلوم غزه

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

امام جمعه موقت بجنورد گفت: سیاست های اسراییل در برابر جبهه مقاومت شکست خورده است و مردم جهان با چهره واقعی این رژیم کودک کش آشنا شدند.

به گزارش نسیم امروز ، حجت الاسلام سیدمرتضی موسوی جاجرمی در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه مرکز خراسان شمالی اظهار کرد: سیاست های اسراییل در برابر جبهه مقاومت شکست خورده و مردم در کشورهای مختلف در اعتراض به جنایت های اسرائیل علیه مردم غزه، پرچم فلسطین را به اهتزار در آوده اند.

وی افزود: به فرموده حضرت امام(ره) جنگ استکبار با نظام جمهوری به این دلیل است که ابرقدرت ها به ویژه آمریکا به این نتیجه رسیدند که انقلاب ایران با سایر انقلاب ها فرق اساسی دارد و رمز پیروزی آن اسلام راستین است.

حجت الاسلام موسوی جاجرمی ادامه داد: آنان از صدور انقلاب در وحشت هستند و اساس دشمنی آمریکا و صهیونیسم ها، اسلام راستین است به گونه ای که آنها نابودی خود را در تقویت اسلام می بینند.

امام جمعه موقت بجنورد گفت: استکبار نه تنها با اسلام در ستیز است بلکه ایران ستیزی هم در استکبار وجود دارد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به حضور پیروزمندانه مردم در انتخابات افزود: مردم جهادگونه در انتخابات حاضر شده و جانانه به رهبر خود لبیک گفته و دشمن را شکست دادند.

وی اظهار کرد: دشمن امید داشت مردم ما مشارکت مناسبی در این انتخابات نداشته باشند اما مردم ما با وجود مشکلات اقتصادی در این رویداد شرکت کردند و در این آزمون سربلند شدند.

آخرین ویرایش در جمعه, 18 اسفند 1402 ساعت 17:53
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره