اخبار برگریده
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 11:03

پنج شنبه, 05 بهمن 1402 ساعت 13:20
  • .

شریان‌های حیاتی رژیم صهیونیستی باید قطع شود

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رهبر انقلاب اسلامی تاکید کردند: آن موضوعی که در اختیار مسوولان کشورهای اسلامی است، قطع شریان‌های حیاتی به رژیم صهیونیستی است، کشورهای اسلامی باید ارتباط سیاسی و اقتصادی خود را با رژیم صهیونیستی قطع کنند و به این رژیم کمک نکنند.

به گزارش نسیم امروز به نقل از ایرنا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز - سه شنبه سوم بهمن ماه - در دیدار دست‌اندرکاران کنگره ۲۴ هزار شهید شهر تهران بزرگ با انتقاد از عملکرد مسوولان کشورهای اسلامی در قبال موضوع بسیار مهم غزه گفتند: برخی مواقع موضع‌گیری‌ها و اظهارات مسوولان کشورهای اسلامی اشتباه است زیرا درباره موضوعی همچون آتش بس در غزه صحبت می‌کنند که از اختیار آنها خارج است و در دست دشمنِ خبیثِ صهیونیستی است، مسوولان کشورهای اسلامی باید نسبت به موضوعاتی که در اختیار آنها است، اقدام کنند.

رهبر انقلاب اسلامی ادامه دادند: آن موضوعی که در اختیار مسوولان کشورهای اسلامی است، قطع شریان‌های حیاتی به رژیم صهیونیستی است، کشورهای اسلامی باید ارتباط سیاسی و اقتصادی خود را با رژیم صهیونیستی قطع کنند و به این رژیم کمک نکنند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خاطرنشان کردند: به‌رغم عملکرد نامناسب مسوولان کشورهای اسلامی و به‌رغم همه سختی‌ها، همان‌گونه که در قرآن آمده، خداوند با مردم مومن است و هرجا که خدا باشد، پیروزی خواهد بود.

ایشان افزودند: پیروزی مردم غزه قطعی است و خداوند متعال این پیروزی را در آینده نه چندان دور به امت اسلامی نشان خواهد داد و دل‌های مسلمانان و در راس آنها مردم فلسطین و غزه خرسند و خوشحال خواهد شد.

رهبر انقلاب بیان داشتند: کشورهای اسلامی باید شریان‌های حیاتی رژیم صهیونیستی را قطع کنند. امت اسلامی در آینده نه چندان دور پیروزی مردم غزه را خواهد دید.

مشروح بیانات رهبر انقلاب اسلامی در این دیدار، هم‌زمان با برگزاری کنگره ۲۴ هزار شهید تهران بزرگ منتشر می‌شود.

آخرین ویرایش در جمعه, 06 بهمن 1402 ساعت 08:51
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.





یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره