اخبار برگریده
پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403 12:17

سه شنبه, 28 آذر 1402 ساعت 09:31
  • .

۶۰ تُن گوشت مرغ منجمد شب یلدا در خراسان شمالی توزیع شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی از توزیع ۶۰ تُن گوشت مرغ منجمد تنظیم بازار به مناسب شب یلدا خبرداد.

به گزارش نسیم امروز۶۰ تُن گوشت مرغ منجمد شب یلدا در خراسان شمالی توزیع شد، احد مرادی اظهار کرد: تلاش می کنیم تا بخشی از این مرغ با کالا برگ در اختیار خانواده های دهک های پایین جامعه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه کالاهای تنظیم بازار باید به دست مصرف کنندگان واقعی برسد افزود: قیمت مرغ منجمد توزیع شده به ازای هر یک کیلوگرم ۶۴۰ هزار ریال است.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: مصرف روزانه مرغ گرم در استان در روزهای عادی ۵۰ تُن به صورت روزانه است که با توجه به آیین شب یلدا توزیع مرغ گرم در استان را افزایش داده ایم تا شهروندان برای تامین گوشت سفید با مشکل مواجه نشوند.

وی افزود: روزانه ۷۰ تا ۸۰ تن مرغ گرم نیز در آستانه شب یلدا در بازار توزیع می شود و در این زمینه نیز هیچ محدودیت و مشکلی وجود ندارد.

مرادی قیمت گوشت مرغ گرم در استان را نیز به ازای هر یک کیلوگرم ۸۵۰ هزار ریال عنوان کرد و گفت: قیمت مرغ گرم در استان نسبت به استان های همجوار پایین است.

وی در بخش دیگری از سخنانش بر رصد بازار تاکید کرد و گفت: سه گروه بازرسی در آستانه شب یلدبر بازار نظارت می کنند و تاکنون ۴۰۰ مورد بازرسی انجام شده است.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی افزود: ۹۰ فقره تخلف از سطح بازار استان به مبلغ بیش از سه میلیارد ریال شناسایی شد که به دستگاه های مسوول و مربوط ارجاع داده شدند.

وی افزود: گشت های نظارتی این سازمان به صورت مشترک با نماینده اتحادیه های اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی است که بازرسی ها و نظارت ها از سطح فروشگاه های میوه، گوشت ، مرغ فروشی ها، خوار و بار و آجیل فروشی انجام می شود.

مرادی خاطر نشان کرد: در این طرح علاوه بر نظارت بر قیمت‌ها، رعایت موارد بهداشتی، کم فروشی، گرانفروشی، تقلب، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور انجام خواهد شد‎.‎

وی از مردم خواست تا تخلفات را به اداره های جهاد کشاورزی شهرستان ها گزارش دهند و همچنین می توانند با شماره ۱۲۴ تماس نیز داشته باشند.

آخرین ویرایش در پنج شنبه, 30 آذر 1402 ساعت 08:37
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره