اخبار برگریده
جمعه, 14 ارديبهشت 1403 09:50

سه شنبه, 23 خرداد 1402 ساعت 10:20
  • .

خسارت ۲۲ میلیارد تومانی به تاسیسات آب خراسان‌شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی گفت: سیل اواخر هفته گذشته ۲۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان به تاسیسات آب و فاضلاب روستایی و شهری استان خسارت زد.

به گزارش نسیم امروز، رضا نعیمی اظهار کرد: ۱۱ میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان از این میزان خسارت به تاسیسات آب و فاضلاب شهرستان بجنورد، ۱۱ میلیارد تومان به شهرستان اسفراین و ۶۰ میلیون تومان به شهرستان مانه و سملقان وارد شده است.

وی افزود: سیل اخیر مشکلاتی در حوزه آبرسانی بوجود آورد که تاسیسات خسارت دیده بنابر ضرورت تامین آب شرب به صورت موقت تعمیر شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی تصریح کرد: جبران و رفع کامل مشکلات آبرسانی مناطق سیل زده نیازمند تامین اعتبار ملی و استانی است.

نعیمی با اشاره به فعالیت نیروهای شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی در ایام بحرانی، گفت: تیم عملیاتی و واکنش سریع کلیه شهرستان های استان در ایام صدور هشدار هواشناسی در آمادگی کامل بودند و در زمان وقوع سیل تمام تلاش خود را برای تامین آب شرب و رفع آبگرفتگی معابر و منازل مناطق سیلزده به کار گرفتند.

شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی بیش از ۲۰۰ هزار مشترک آب در شهرها، ۱۲۱ هزار مشترک آب در روستاها و ۶۰ هزار مشترک فاضلاب دارد.

این استان شمالشرق ایران دارای یک میلیون نفر جمعیت است که ۴۴ درصد آن ها در روستاها زندگی می کنند.

گفتنی است: بارش باران از شامگاه پنجشنبه هفته گذشته خراسان شمالی را فرا گرفت و موجب آبگرفتگی معابر شهر بجنورد شد و در اراضی و مزارع کشاورزی و تاسیساست آب و فاضلاب استان خسارت به بار آورد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره