اخبار برگریده
یکشنبه, 16 ارديبهشت 1403 02:30

چهارشنبه, 13 دی 1402 ساعت 21:11

دستگاه قضایی با عاملان حادثه تروریستی کرمان برخورد کند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

علمای اهل سنت خراسان‌شمالی با صدور بیانیه ای حادثه تروریستی کرمان را محکوم و خواستار برخورد قاطع دستگاه های امنیتی و قضایی کشور با عاملان این جنایت شدند.

به گزارش ایرنا، در این بیانیه آمده است: ریختن خون پاک برادران و خواهران ما که امروز برای نشان دادن ارادت قلبی و باطنی خود به سردار دلها در مراسم سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان گردهم آمده بودند، باعث نمایان شدن چهره واقعی تروریست‌ها و حامیان گروه‌های تروریستی به خصوص استکبار جهانی و اسریئیل غاصب شد.

در این بیانیه افزوده است: ما علما و روحانیون اهل سنت خراسان شمالی ضمن محکومیت این اقدام تروریستی و جنایتکارانه، این ضایعه بزرگ را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، رییس جمهور محترم، خانوداه معظم شهدا و آحاد مردم ایران اسلامی تسلیت عرض کرده و از نیروهای امنیتی خواستار شناسایی هرچه زودتر این حادثه ناجوانمردانه هستیم.

عصر امروز ۱۳ دی ماه، دو انفجار مهیب در یکی از محورهای منتهی به گلزار شهدای کرمان رخ داد که در پی آن، تاکنون ۷۳ تن از زائران گلزار شهدا، به شهادت رسیدند و بیش از ۱۷۰ تن نیز مجروح شده‌اند.

افزون بر ۱۰ درصد از جمعیت یک میلیون نفری خراسان شمالی را ترکمن های اهل سنت تشکل می دهند که در شهرستان های راز و جرگلان، مانه و سملقان و بجنورد سکونت دارند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره