اخبار برگریده
یکشنبه, 16 ارديبهشت 1403 12:17

پنج شنبه, 14 دی 1402 ساعت 08:16

مدیران ارشد استان حادثه تروریستی کرمان را محکوم کردند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار و نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌شمالی در پیامی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان را محکوم و تاکید کردند که این جنایت بار دیگر چهره واقعی رژیم غاصب اسراییل را برای مردم جهان آشکار کرد.

به گزارش نسیم امروز به نقل از از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد در این پیام آورده است: دست جنایت پیشه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی اسراییل بار دیگر جمعی از هموطنان بی گناه ما را در حادثه تروریستی کرمان به شهادت رساند و قلوب آزادگان جهان را عزادار این عزیزان کرد.

در این پیام عنوان شده است: هر بار که رژیم اسراییل و حامیانش جنایتی می کنند، نقطه آغاز خیزش و نهضت انسان‌ها شده و لحظه به لحظه مقاومت را تکثیر کرده است.

استاندار خراسان شمالی در این پیام افزوده است: اینجانب ضمن محکومیت جنایات تروریستی رژیم صهیونیستی، شهادت هموطنان عزیز و بی گناه را در حادثه تروریستی روز گذشته تسلیت می گویم و از خداوند بزرگ پیروزی رزمندگان اسلام را در جنگ با استکبار و صهیونیزم، مسالت دارم.

همچمنین به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در پیامی این حادثه را محکوم و در متن آورده است: شهادت جمعی از عزیزان در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، بار دیگر نیات پلید و زبونی دشمنان را برای ملت ایران به نمایش گذاشت.

وی در این پیام آورده است: اینجانب ضمن عرض تسلیت به همه‌ی داغدیدگان و ملت شریف ایران از خداوند متعال برای شهدای این حادثه رحمت و رضوان الهی برای مجروحان شفای عاجل و صبر را بازماندگان مسالت دارم.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره