اخبار برگریده
یکشنبه, 16 ارديبهشت 1403 03:48

پنج شنبه, 14 دی 1402 ساعت 19:39

خشم و انزجار مردم خراسان شمالی در واکنش به دیار اقدام تروریستی در کرمان

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مردم مرکز خراسان شمالی در واکنش به حادثه تروریستی کرمان با تجمع در میدان شهید بجنورد خشم و انزجار خود را از این جنایت وحشیانه علیه مردم بی گناه فریاد کردند.

به گزارش نسیم امروز، ساعاتی پس از وقوع حادثه تروریستی کرمان و شهادت ده ها تن از هموطنان، مردم خراسان شمالی از تمامی قومیت ها به این حادثه ناگوار واکنش نشان دادند و همدردی خود را با مردمان دیار سردار دل ها اعلام کردند.

علمای اهل سنت خراسان شمالی بلافاصله با صدور بیانیه ای خواستار برخورد قاطع دستگاه قضایی با عاملان این جنایت شدند و دانشجویان ولایتمدار نیز شب گذشته با تجمعی خودجوش نفرت و انزجار خود را از از این حادثه تروریستی، تروریسم و اسرائیل غاصب اعلام کردند.

جمعی از هنرمندان و خبرنگاران نیز با تجمع در مزار شهید گمنام اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی همدردی خود را با خانواده شهدای حادثه تروریستی کرمان ابزار کردند.

شامگاه پنجشنبه نیز مردم ولایتمدار بجنورد در میدان شهید این شهر از بزرگ و کوچک تا زن و مرد، کودک و نوجوان آمدند تا بار دیگر انزجار خود را از عاملان این حادثه جنایتکارانه اعلام و همدردی شان را با خانواده های شهدا و مجروحان این حادثه اعلام کنند.

همه آمده اند تا بار دیگر جهان را متوجه جنایت های اسراییل کنند و بگویند با این اقدامات مزبوحانه دشمن، دست از آرمان های انقلاب و نظام اسلامی خود برنمی دارند و همچنان پیرو شهید سلیمانی و در مسیر این سردار بزرگ حرکت می کنند.

کم کم مداح و مدیحه سرا این مراسم از شهروندان می خواهد برای خلق حماسه ای دیگر آماده شوند و یکصدا انزجار خود از همه توطئه گران علیه ارزش های مقدس اسلامی اعلام کنند.

مردم دیار قومیت ها یکصدا فریاد می زنند "ما ملت امامیم، آماده قیامیم".

در ادامه نیز مردم خراسان شمالی با شعارهای "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسراییل" و "مرگ بر اسرائیل و صهیونیست" بار دیگر بر استواری و ایستادگی خود در مقابل دشمنان این ملت و کشور فریاد زدند.

در تازه ترین آمار، تاکنون ۸۹ نفر از مجروحان از بیمارستان ترخیص شده اند و ۱۹۵ نفر هم در بیمارستان‌های کرمان بستری هستند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره