اخبار برگریده
پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403 09:59

پنج شنبه, 10 اسفند 1402 ساعت 09:46
  • .

خنثی سازی توطئه های دشمن با حضور گسترده مردم در انتخابات

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات که مهمترین رویداد سیاسی سال است، توطئه‌های دشمنان را خنثی می کند.

به گزارش نسیم امروز، سرهنگ عین‌الله حاتمی در جلسه جهاد تبیین با موضوع انتخابات در مسجد امام جعفر صادق(ع) شهرستان شیروان اظهارکرد: مردم با مشارکت پرشور خود همچون سنوات گذشته باید به این وظیفه شرعی و قانونی خود عمل کنند.

وی با بیان اینکه به بیان رهبرمعظم انقلاب راه خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان ایستادن پشت نظام و انقلاب است، افزود: با حضور در پای صندوق‌های رأی می‌توان مهر باطل بر اقدامات دسیسه چینی غرب زد.

سرهنگ حاتمی عنوان کرد: برای اثبات حقانیت جمهوری اسلامی ایران و کارآمدی آن مشارکت بالای مردم در انتخابات می‌تواند توطئه دشمنان را خنثی و زمینه عزت‌آفرینی بیشتر را فراهم کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: مشارکت مردم در انتخابات اهمیت زیادی دارد و مردم باید با آگاهی در این رویداد بزرگ سیاسی شرکت کنند تا از این طریق زمینه توسعه کشور فراهم شود.

سرهنگ حاتمی بیان کرد: انتخابات فرصتی است که به جهاد تبیین و دشمن شناسی بپردازیم و با ایجاد رضایتمندی در مردم آن‌ها را برای حضور و مشارکت در این رخداد مهم ترغیب و تشویق کنیم.

به گزارش ایرنا، خراسان شمالی با احتساب شهرستان فاروج در این استان که با شهرستان قوچان در خراسان رضوی به صورت مشترک یک کرسی نمایندگی در خانه ملت دارد، دارای چهار کرسی نمایندگی در حوزه انتخابیه بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان و گرمه و جاجرم، حوزه انتخابیه شیروان و حوزه انتخابیه اسفراین و بام و صفی آباد است.

این استان دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.





یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره