اخبار برگریده
دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403 08:57

جمعه, 29 ارديبهشت 1402 ساعت 16:33
  • .

حضرت معصومه الگوی عزت برای دختران است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

امام جمعه بجنورد گفت: زندگی و سیره حضرت فاطمه معصومه (س) بهترین الگوی بی‌بدیل عزت و افتخار برای دختران جامعه اسلامی است .

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری درخطبه های نماز جمعه این هفته بجنورد اظهار کرد: بر اساس آمار به دست آمده استان در پرداخت تسهیلات فرزندآوری کم کاری کرده است و مسوولان باید پیگیر این موضوع باشند.

وی افزود: با توجه به اینکه این استان نسبت به سایر استان ها محروم و کم برخوردار است باید علت عدم پرداخت تسهیلات فرزند آوری توسط مسوولان بررسی و پیگیری شود.

امام جمعه بجنورد گفت : بحث پیری و توجه به افزایش جمعیت از سال های گذشته مطرح است و مقام معظم رهبری نیز به این مهم تاکید جدی دارند زیرا که این روند بزرگترین آسیب را به یک جامعه وارد می کند و مسیرهای رسیدن به رشد و پویایی را در آن جامعه کاهش می‌دهد.

وی بیان کرد: اگر به موضوع جوانی جمعیت اهمیت ندهیم آینده هولناکی در انتظار ما خواهد بود چرا که در تمامی حوزه ها از جمله رشد علم و تکنولوژی، دفاع از کشور و بنیان خانواده نیازمند جوانی جمعیت و فرزند آوری است.

حجت الاسلام نوری در ادامه سخنانش به مناسبت های پیش رو از جمله دهه کرامت و ولادت باسعادت حضرت معصومه(س) اشاره کرد و گفت: زندگی و سیره حضرت فاطمه معصومه (س) بهترین الگوی بی‌بدیل عزت و افتخار برای دختران جامعه اسلامی است .

وی بیان کرد: آن بانوی بزرگوار در طول عم خود با عبادت خالصانه همواره به یاد خداوند بود و در نهایت در شهر مقدس قم به دعوت حق لبیک گفت و از دنیا رفت و اکنون وجود مرقد بزرگوارانی همچون حضرت امام رضا(ع) و خواهر آن امام همام برای ما نعمت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی همچنین به هفته مقاومت که ایران در هشت سال دفاع مقدس در برابر استکبار ایستادگی کرد اشاره و افزود: آزادی خرمشهر میسر نبود مگر با مقاومت بزرگ مردان و شهیدانی همچون شهید محمد بروجردی که مردم کردستان به القابی چون مسیح کردستان داده اند، شهید محمد براهیم همت و شهید سلیمانی بود.

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: دنیا نظیر این شهدای گرانقدر را تاکنون به خود ندیده است چرا که آنها تا پای جان در برابر زورگویی های مستکبران ایستادگی کردند و فقط در یک عملیات ۱۹ هزار عراقی تسلیم شدند و این نشان از اراده و مقاومت مخلص آنها بوده است.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره