اخبار برگریده
یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 00:48

جمعه, 06 بهمن 1402 ساعت 14:18
  • .

رسانه ها مردم را به مشارکت در انتخابات دعوت کنند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

امام جمعه بجنورد دعوت به مشارکت در انتخابات را وظیفه همگانی دانست و گفت: رسانه ها و معتمدین نقش مهمی در ایجاد شور در این رویداد سیاسی دارند.

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در آیین عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: دشمن از قدرت ایران و انتخابات پرشور ترس دارد و انتخابات پرشور دشمن را عصبانی می کند و باید از این فرصت استفاده کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری نماز جمعه پرشور نیز تاکید کرد و افزود: نماز جمعه فریضه دینی است و در این آیین مردم با تمامی مسائل داخل و جهان آشنا می شوند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه مباحث سیاسی و اجتماعی در خطبه های نماز جمعه بیان می شود افزود: امام جمعه باید نسبت به مسوولان زبان نقد داشته باشدو هیچ مسوولی نباید نقد را به دل بگیرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش بر احترام به پدر و مادر تاکید کرد و گفت: در روایات و آموزه های دینی به فروتنی و ادب به والدین بسیار سفارش و تاکید شده است‌ و باید نسبت به دیگران و حتی زیردستان تواضع داشته باشیم و هیچ کس حق ندارد نسبت به مردم فخر بفروشد.

امام جمعه بجنورد خاطرنشان کرد: مسوولان و مدیران باید تواضع داشته باشند و نسبت به مردم و ارباب رجوعان مهربان باشند و به آنان فخر نفروشند و باید گرفتاری و مشکلات آنان را رفع کنند.

حجت الاسلام نوری ادامه داد: چنانچه ارباب رجوعی مشکل داشته باشد و با عصبانیت صحبت کند رفتار مودبانه و مهربان بودن آتش عصبانیت را فرو می برد.

امام جمعه بجنورد به گروه ها و جناح های سیاسی نیز اشاره کرد و گفت: خود را حق دانستن و دیگران را باطل دانستن اشتباهی بزرگ است و جریان های سیاسی نباید به همدیگر تهمت روا دارند.

وی ضمن گرامیداشت سالروز ولادت حضرت علی(ع) گفت: ده ها آیه و روایت در خصوص این نعمت بزرگ وجود دارد که باید قدر بدانیم که باید با عمل شکر بدانیم.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره