اخبار برگریده
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 23:59

جمعه, 11 اسفند 1402 ساعت 15:15
  • .

نامزدهای مجلس پیگیر منافع گروهی نباشند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

امام جمعه بجنورد گفت: نامزدهای منتخب مجلس دوازدهم بعد از راهیابی به بهارستان نباید منافع گروه خاصی را دنبال کنند.

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در آیین عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه اظهار کرد: نامزد منتخبی که در حوزه انتخابیه خود به مجلس راه می یابد، نماینده همه مردم است و باید الویت او نیز رسیدگی به مشکلات همه باشد.

وی افزود: گرچه پیش از این مورد حمایت های جریان خاصی بوده است اما بعد از راهیابی به مجلس تنها نماینده این جریان نیست.

حجت الاسلام نوری ادامه داد: نامزدهای راه نیافته به مجلس نیز تصور شکست نداشته باشند زیرا که با ورود به کارزار انتخاباتی موجب شورآفرینی و ثواب سیاسی شده اند.

امام جمعه بجنورد خاطرنشان کرد: بی تردید هر فردی که در شورآفرینی انتخابات و مشارکت حداکثری نقش داشته باشد از ثواب آن بهرمند خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: امروز دشمنان چشم به انتخابات ۱۱ اسفند در ایران دوخته بودند اما مردم از همان ساعات اولیه پای صندوق های رای حضور یافتند و بار دیگر توطئه دشمنان را خنثی کردند.

وی با اشاره جنایت های وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: تاکنون چهار بار طرح آتش بس در غزه مطرح شده اما آمریکا هر بار آن را وتو کرده است.

حجت الاسلام نوری افزود: این روزها بزرگترین جنایات علیه بشریت در غزه رخ می دهد و مردم بی دفاع فلسطین حتی از کمک های دارویی و غذایی محروم هستند.

امام جمعه بجنورد خاطرنشان کرد: باید فرهنگ منحط غربی را به جوانان شناساند، اینکه چگونه این اندیشه قوانین ظالمانه ای را در جهان وضع کرده و حقوق بشر غربی نیز دروغی بیش نیست.

وی تصریح کرد: فرهنگ غربی به دنبال تفرقه افکنی و نابودی ملت ها است و میلیارد ها دلار هزینه می کنند تا مردم از ارزش های دینی خود دور شوند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره