اخبار برگریده
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 22:34

پنج شنبه, 12 بهمن 1402 ساعت 09:40
  • .

برپایی نمایشگاه ها، زمینه ساز رونق فعالیت های هنری

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

هنرمند خوشنویس مانه و سملقانی راه یافته به نمایشگاه «تجسم هنر» از ضروت برپایی نمایشگاه ها و تقویت انجمن های هنری در شهرستان ها برای رونق فعالیتهای هنری در استان گفت. به

به گزارش نسیم امروز، «مجید شاکری» هنرمند خوشنویس راه یافته به بخش نمایشگاه «تجسم هنر» استان شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در گفت و گوبا خبرنگار ما با بیان این که انجمن خوشنویسان از فعال ترین انجمن های استان است اما متاسفانه به شهرستان ها توجهی نمی شود، اظهارداشت: درحالی که با تقویت انجمن شهرستان ها و برپایی نمایشگاه ها می توان شاهد رونق فعالیت های هنری بود.

این هنرمند مانه و سملقانی با توجه به کاربردی بودن این هنر و مخاطبان گسترده ای که این هنر دارد، خواستار نگاه ویژه به این هنر در شهرستان ها شد و افزود: با توجه به برگزاری رویدادهای مختلف هنری هم چون تئاتر، موسیقی و... نیاز است تا در عرصه خوشنویسی نیز نگاه جدی صورت بگیرد و عرصه را برای فعالیت این هنر فراهم شود. این هنرمند که از سال 86 در عرصه خوشنویسی فعالیت می کند و تاکنون حضور موفق و پررنگی در جشنواره های مختلف داشته است، افزود: استادان خوشنویسی خوبی در شهرهای مختلف داریم، اما نیازمند حمایت جدی هستند و با فراهم کردن بسترهای آموزشی در مدارس می‌توان گام های موثری را در این زمینه برداشت.

او که دارای مدرک فوق ممتاز خوشنویسی است و به شکل تخصصی در زمینه شکسته نستعلیق درکنار نقاشیخط و نستعلیق فعالیت دارد، آثارش به نمایشگاه «تجسم هنر» استان راه یافته است. لازم به ذکر است، 300 اثر به بخش نمایشگاهی «تجسم هنر» شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر رسید که پس از ارزیابی اولیه 83 اثر از20 هنرمند استان در رشته های گرافیک، طراحی، نقاشی، خوشنویسی، تذهیب، عکس، کاریکاتور، تصویر سازی، حجم، مینیاتور انتخاب شد که آثار منتخب چهاردهم ماه جاری در قالب نمایشگاه در نگارخانه بجنورد به نمایش گذاشته می شود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره