اخبار برگریده
دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403 17:21

دوشنبه, 21 اسفند 1402 ساعت 19:40
  • .

چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم در خراسان شمالی گشایش یافت

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم امشب با حضور شماری از مسوولان ، مدیران و فعالان قرآنی در مصلی امام خمینی (ره) بجنورد گشایش یافت.

به گزارش نسیم امروز، معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: این نمایشگاه در ۳۲ غرفه با شعار " می خوانمت" از ۲۱ تا ۲۷ اسفندماه سال جاری برپا و در مجموع در این نمایشگاه ۹ هزار و ۵۰۰ جلد کتاب و انواع محصولات فرهنگی به نمایش گذاشته شده است.

حجت الاسلام عباس سرشته اظهار کرد: ۱۷ ناشر کتاب از میان ناشران استان و هفت ناشر کشوری در این نمایشگاه حضور دارند که بنیاد پژوهش های آستان قدس، انتشارات به نشر از مشهد، مرکز تحققیات کامپیوتر نور، انتشارات سنگر کتاب، موسسه امام خمینی (ره) قم و بوستان کتاب قم از جمله ناشران کشوری هستند.

وی عنوان کرد: همچنین ۱۱ غرفه از این نمایشگاه به عرضه انواع لباس های اسلامی و ایرانی اختصاص دارد که فرصت بسیار مناسبی برای خرید بانوان است.

سرشته برپایی کرسی های تلاوت شامل قرائت نوجوانان، بزرگسال و گروه تواشیح، اجرای قصه های قرآنی به صورت زنده با نمادهای قرآنی از جمله برنامه های جنبی نمایشگاه عنوان کرد و گفت: ارائه طرح های مختلف حفظ ویژه بزرگسالان، دانش آموزان و طرح استعدادیابی، مشاوره های مذهبی و پاسخگویی به سئوالات شرعی، اجرای زنده کارگاه های هنری و غرفه ویژه کودک و نوجوان از دیگر برنامه های در نظرگرفته شده در نمایشگاه است.

وی تخفیف ۴۰ درصدی محصولات فرهنگی شامل فروش کتب و ادعیه را از دیگر اقدامات در نظر گرفته شده در این دوره از نمایشگاه عنوان کرد.

چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم از امشب در مصلی امام خمینی (ره) بجنورد در قالب ۳۲ غرفه فعالیت خود را در دو نوبت صبح (۹ تا ۱۳) و بعدازظهر (۱۹ تا ۲۳) آغاز کرد و تا بیست و هفتم ماه جاری برای علاقه مندان دایر است.

آخرین ویرایش در سه شنبه, 22 اسفند 1402 ساعت 07:33
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره