اخبار برگریده
دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403 13:14

شنبه, 26 اسفند 1402 ساعت 13:44
  • .

اجرای اثر نمایشی "زمان متوقف شد"

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

در پنجمین شب از برگزاری چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم خراسان شمالی اثر نمایشی "زمان متوقف شد" اجرا و مستند"یک قرن تلاوت" رونمایی شد.

به گزارش نسیم امروز ، تئاتر "زمان متوقف شد" نگاهی نو و شاعرانه است که با روایت چهار مادر تاریخ ساز حضرت مریم، آسیه مادر حضرت موسی، رباب مادر حضرت علی اصغر (ع) و مادری فلسطینی و شهید پرور و تقابل حق و باطل را در زمانهای مختلف به رشادت های معاصر در برابر اسرائیل غاصب، به هم گره می زند.

مستند "یک قرن تلاوت" هم به همت

کانون فرهنگی و هنری «نسیم رحمت» مسجد حضرت امام حسن عسکری علیه السلام بجنورد در قالب طرح «مسجد، پایگاه قرآن» و اقدامات پایگاهی و پوشش منطقه‌ای، به همت هنرمندان و مستندساز مسجدی تهیه شده که در این نمایشگاه رونمایی شد.

از دیگر برنامه‌های پنجمین شب نمایشگاه قرآن محفل انس با قرآن کریم بود که با تلاوت مصطفی قوی بنیه و علی علی‌آبادی اجرایی شد.

گفتنی است، چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم خراسان شمالی با شعار «میخوانمت» که از بیست و یکم ماه جاری در مصلی امام خمینی (ره) بجنورد برای علاقه مندان برپا شده است، تا بیست و هفتم ماه جاری در دو نوبت صبح و بعدازظهر از ساعت 9 تا 13 و 19 تا 23 برای علاقه مندان دایر است.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره